کد خبر: 615204
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۱۹:۲۰:۲۲
| |

روزنامه جمهوری اسلامی:

زندگی مردم به برجام و اف‌ای‌تی‌اف گره خورده و هر روز گره‌اش محکم‌تر می‌شود

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این حضرات، به جای اینکه برجام را احیا کنند و به اف‌ای‌تی‌اف بپیوندند، می‌گویند زندگی مردم را به فلان و بهمان گره نمی‌زنیم در حالی که می‌بینند زندگی مردم به این چیزها گره خورده و هر روز هم این گره محکم‌تر و کورتر می‌شود. اینهم به خاطر چسبیدن به معلول بجای مبارزه با علت است.

زندگی مردم به برجام و اف‌ای‌تی‌اف گره خورده و هر روز گره‌اش محکم‌تر می‌شود
کد خبر: 615204
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۱۹:۲۰:۲۲

روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرده که زندگی مردم به برجام و اف‌ای‌تی‌اف گره خورده و هر روز هم این گره محکم‌تر می‌شود.

به گزارش جمهوری اسلامی، مبارزه با معلول به جای برخورد با علت، یکی از ابتلائات حکمرانی کنونی کشور ماست. برای حل مشکل خودرو، وزیر عوض می‌کنند، بورس را بکار می‌گیرند، شورای رقابت را فعال می‌کنند، به قرعه‌کشی متوسل می‌شوند، پول مردم را در بانک‌ها بلوکه می‌کنند و... با اینحال، مشکل همچنان پابرجاست و حتی شدیدتر هم می‌شود. اینها چون مبارزه با معلولند، جواب نمی‌دهند. برای حفاظت از ارزش پول ملی و جلوگیری از تورم و گرانی، وعده می‌دهند، به تعزیرات متوسل می‌شوند، علیه این و آن شعار می‌دهند، خبر بازداشت فله‌ای دلالان ارز را منتشر می‌کنند، به بورس دخیل می‌بندند، رئیس کل بانک مرکزی عوض می‌کنند، سراغ راهکارهای روسی هم می‌روند ولی نه دلار به فرمان آنها درمی‌آید و نه تورم مهار می‌شود و پول ملی هم هر روز بی‌ارزش‌تر می‌شود.

روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرده است: این حضرات، به جای اینکه برجام را احیا کنند و به اف‌ای‌تی‌اف بپیوندند، می‌گویند زندگی مردم را به فلان و بهمان گره نمی‌زنیم در حالی که می‌بینند زندگی مردم به این چیزها گره خورده و هر روز هم این گره محکم‌تر و کورتر می‌شود. اینهم به خاطر چسبیدن به معلول بجای مبارزه با علت است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها