کد خبر: 613260
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۰۹:۴۱:۴۱
| |

ادعای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

در قبال ایران هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته

سخنگوی وزارت خارجه درباره آخرین تحولات مربوط به برجام مدعی شد: فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.

در قبال ایران هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته
کد خبر: 613260
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۰۹:۴۱:۴۱

ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری با تکرار این که دولت این کشور دیپلماسی را بهترین راه رسیدگی به مسئله هسته‌ای ایران می‌داند، تلاش کرد بهانه‌جویی آن برای به تعویق انداختن احیای توافق هسته‌ای را توجیه کند.

به گزارش ایسنا، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری که مشروح آن در وبگاه وزارت امور خارجه این کشور منتشر شده است، در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای(برجام) وجود دارد، گفت: رئیس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک‌ سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها