کد خبر: 612856
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۱۳:۳۷:۰۰
| |

امیر صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پهپادهای ایران از بهترین و کارآمدترین پهپادهای دنیا محسوب می‌شوند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پهپادهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از بهترین و کارآمدترین پهپادها در دنیا محسوب می‌شوند و می‌توانند در حوزه‌های مختلف به اجرای مأموریت بپردازند.

پهپادهای ایران از بهترین و کارآمدترین پهپادهای دنیا محسوب می‌شوند
کد خبر: 612856
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۱۳:۳۷:۰۰

امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه همه سامانه‌های پدافند هوایی در سراسر کشور در سطح بسیار خوبی ارتقا یافته‌اند، اظهار داشت: تجهیزات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ردیف بهترین تجهیزات دفاعی به‌روز دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر صباحی‌فرد افزود: دشمنان به‌خوبی می‌دانند که نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای سامانه‌های قدرتمندی است و ما آماده مقابله با هرگونه تهدیدی هستیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همچنین درباره الحاق تجهیزات و سامانه‌های جدید به نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه‌های این نیرو لحظه به لحظه در حال تغییر و بهینه‌سازی هستند.

وی ادامه داد: نیروی پدافند هوایی دائماً در حال پیشرفت بوده و ما در مقاطع مختلف زمانی، شاهد اضافه شدن سامانه‌هایی هستیم که در داخل کشور و به دست جوانان و نخبگان ایرانی ساخته می‌شود.

امیر صباحی‌فرد سپس با اشاره به اذعان دشمنان به توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهپادی عنوان کرد: پهپادهای ساخته شده به دست نیروهای مسلح کشورمان از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: پهپادهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از بهترین و کارآمدترین پهپادها در دنیا محسوب می‌شوند و می‌توانند در حوزه‌های مختلف به اجرای مأموریت بپردازند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها