کد خبر: 612525
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۱۶:۴۰:۰۲
| |

روزنامه دولت: حسن روحانی نامحبوب‌ترین رییس‌جمهور ایران است

روزنامه ایران نوشت: مردم ایران با خاطره‌ای تلخ و مشحون از ناکارآمدی و بحران دولت دوازدهم را بدرقه کردند. این مسأله را از این حقیقت می‌توان دریافت که مطابق نظرسنجی‌ها، روحانی در سال آخر فعالیت با پایین‌ترین محبوبیت که می‌توان برای یک رئیس دولت متصور شد، به کار خود پایان داد.

روزنامه دولت: حسن روحانی نامحبوب‌ترین رییس‌جمهور ایران است
کد خبر: 612525
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۱۶:۴۰:۰۲

روزنامه دولتی ایران در گزارشی با عنوان «رئیس‌جمهور سابق به جای عذرخواهی از عملکرد خود به طرح ادعایی آماری پرداخت»، حسن روحانی را نامحبوب‌ترین رییس‌جمهور ایران خواند.

به گزارش ایران، رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم بار دیگر در مقام مدعی ظاهر شد. او که دولتش در 8 سال دهه 90، جز تورم بالا، رشد اقتصادی نزدیک به صفر، رکود بازار شرطی و طرح‌های نیمه‌تمام و در نهایت روزانه 700 کشته کرونایی، یادگار دیگری برای ملت و دولت بعد نداشت، عملاً به کارنامه‌سازی برای دولتش روی آورد. به نظر می‌رسد یک علت این کارنامه‌سازی، باور درونی به این واقعیت باشد که مردم ایران با خاطره‌ای تلخ و مشحون از ناکارآمدی و بحران دولت دوازدهم را بدرقه کردند. این مسأله را از این حقیقت می‌توان دریافت که مطابق نظرسنجی‌ها، روحانی در سال آخر فعالیت با پایین‌ترین محبوبیت که می‌توان برای یک رئیس دولت متصور شد، به کار خود پایان داد.

روزنامه ایران در پایان نوشته است: آمارهای مورد اشاره رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت که تنها بخش‌هایی از عملکرد دولت‌های دوازدهم و سیزدهم را نشان می‌دهد، حاوی یک نکته مهم است. آن نکته، این حقیقت است که روحانی در همه سال‌های دولت خود، کارکردن برای کشور را به برجام و به عبارت دقیق‌تر، لبخند بیگانگان گره زده بود. این جمله او از خاطر مردم نرفته است که می‌گفت جز از طریق ارتباط با غرب، نمی‌توان مسائل را حل کرد. اما امروز، در حالی جای‌جای ایران به کارگاه عمرانی تبدیل شده که دولت و کشور معطل لبخند و نگاه بیگانه نشده است. اما این بخش از حقیقت امروز ایران، مسأله‌ای است که رئیس دولت وقت، صلاح را در آن دید که به آن اشاره نکند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها