کد خبر: 612481
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۲۲:۴۰:۴۷
| |

روایت رسانه نزدیک به جبهه پایداری از نمایشگاه گل‌وگیاه: کمترین اِلمانی برای حجاب وجود ندارد!

رجانیوز نوشت: در نمایشگاه گل‌وگیاه تهران کمترین اِلمانی پیرامون حجاب وجود ندارد. محیط به نحوی است که حتی اگر کسی حجاب داشته باشد، با فضای سنگینی که حاکم است ترغیب می‌شود که آن را بردارد!

روایت رسانه نزدیک به جبهه پایداری از  نمایشگاه گل‌وگیاه: کمترین اِلمانی برای حجاب وجود ندارد!
کد خبر: 612481
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۲۲:۴۰:۴۷

در گزارش خبرنگار میدانی رجانیوز از وضعیت حجاب در دو نمایشگاه کتاب و نمایشگاه گل‌وگیاه تهران نوشته است:

روزهای ابتدایی نمایشگاه کتاب آغاز شده است و مصلی تهران میزبان علاقه‌مندان حوزه کتاب خواهد بود. در ابتدای ورود به نمایشگاه گیت‌هایی وجود دارد که برای خوش‌آمدگویی و در صورت نیاز تذکر حجاب در نظر گرفته شده است. همچنین در بستر نمایشگاه به موارد ناهنجاری تذکر داده می‌شود اما جدیت و گستردگی این تذکرات زیاد نیست.

نکته قابل توجه دیگر میزگردها و مراکز آزاداندیشی است که درباره حجاب در نمایشگاه امسال وجود دارد. هرچند جدیت تذکر حجاب در سطح نمایشگاه بایستی بیشتر شود اما مجموعه این اتفاقات نشان می‌دهد برگزار کنندگان و ناظران نمایشگاه امسال تا حدودی دغدغه حجاب داشته‌اند.

همزمان با نمایشگاه کتاب، نمایشگاه گل‌و‌گیاه تهران در بوستان گفتگو توسط شهرداری درحال برگزاری است. بنرهای نمایشگاه گل‌و‌گیاه تهران که در سرتاسر شهر توسط شهرداری نصب شده نشان از تبلیغات گسترده شهرداری برای این‌ نمایشگاه دارد.

در نمایشگاه گل‌وگیاه تهران کمترین اِلمانی پیرامون حجاب وجود ندارد. محیط به نحوی است که حتی اگر کسی حجاب داشته باشد، با فضای سنگینی که حاکم است ترغیب می‌شود که آن را بردارد!

با توجه به گستردگی تبلیغات شهری، این رویداد مهم‌ترین پروژه شهرداری در ماه‌های گذشته بوده است اما برگزاری آن به نحوی است که انگار مدیران شهرداری اعتقادی به قانون حجاب ندارد!

نکته قابل توجه دیگر سکوت حلقه‌های رسانه‌ای نزدیک به شهرداری است؛ همان رسانه‌هایی که با تیترهای تند بر ناهنجاری مال‌هایی مانند اُپال می‌تاختند اما کمترین اشاره‌ای به بزرگ‌ترین فستیوال بی‌حجابی تهران ندارند به این دلیل که توسط شهرداری تهران برگزاری می‌شود!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    دیگه نظری ندارم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها