کد خبر: 612422
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۱۴:۲۵:۲۰
| |

امام جمعه موقت شهرکرد:

ایران در حال تبدیل‌شدن به بزرگترین ابرقدرت دنیاست

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: ایرانی که تا قبل از انقلاب حیاط خلوت آمریکا بود، امروز مستقل شده و در حال تبدیل‌شدن به بزرگترین ابرقدرت دنیاست.

ایران در حال تبدیل‌شدن به بزرگترین ابرقدرت دنیاست
کد خبر: 612422
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۱۴:۲۵:۲۰

ابوالحسن فاطمی، امام جمعه شهرکرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: سه سال پس از پایان جنگ جهانی دوم قدرت‌های استعماری جهان با تلاش‌های بسیار، افراد یهودی را به صورت چراغ خاموش در سرزمین فلسطین مستقر کردند.

به گزارش فارس، امام جمعه موقت شهرکرد بیان کرد: در این اقدام یهودی‌های اقصی‌ نقاط عالم به فلسطین مهاجرت کردند و در فاصله جنگ جهانی اول تا دوم توانستند این سرزمین را تصاحب کنند.

وی ادامه داد: پس از پایان جنگ جهانی دوم و تشکیل سازمان ملل، انگلیسی‌ها به حمایت از یهودی‌های ساکن قدس اشغالی برخاستند و در نهایت در سال ۱۹۴۸ دولت اسرائیل را در این سرزمین ایجاد کردند.

فاطمی تصریح کرد: یهودی‌ها توسط انگلیسی‌ها تقویت و صاحب قدرت شدند و تلاش کردند تا هدف انگلیس یعنی ایجاد حکومت از نیل تا فرات را اجرایی کنند، در این هنگام آمریکا هم در تلاش بود تا ایران را رام خود کند و همراهی شاه ایران با این قدرت‌های استعماری یکی از اشتباهات بزرگ تاریخی بود.

وی اظهار داشت: اما از آنجایی که دست قدرت خدا بالاتر از همه دست‌هاست، انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و به برکت خون شهدا، اسلام و اعتقادات دینی مردم، جهان متحول و جلوی نقشه پلید و طرح استعماری گرفته شد.

فاطمی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون نابودی اسرائیل تا ۲۰ سال آینده، گفت: به زودی امت اسلامی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می‌کند و مستضعفین عالم بر جهان مسلط می‌شوند و اسرائیل به زباله‌دان تاریخ می‌افتد.

وی افزود: افتخارات جمهوری اسلامی بالاست و ایرانی که تا دیروز حیاط خلوت آمریکا بود، امروز مستقل شده و در حال تبدیل‌شدن به بزرگترین ابرقدرت دنیاست.

فاطمی بیان کرد: مسئولان باید مشکلات اقتصادی مردم را حل و گره از کار مردم باز کنند تا همه بتوانند پیشرفت‌های نظام را احساس کنند و امید در آن‌ها افزایش یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • شهریار ارسالی در
    شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    ببخشید حاجی. البته از در عقب دیگه.!!!!!!!

  • خ، ک ارسالی در
    شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سخنگوی ابرقدرت ،داداش فازت چیهههههه
    همه تون میدونید نود درصد مردان باغیرت این ابرقدرت توهمیتون شرمنده اهل و اعیال هستند، از اینکه قادر به تامین نیازهای اولیه شون نیستند،...
    ٱمار بانوانی که برای امرار معاش مجبور به تن فروشی شدند،طوری که هر محله در شهرهای مختلف یه "شهر نو" شده،...
    البته برای امثال شماها که دغدغه ای ندارید و حتی پول بابت عبادتتون و ...هم می گیرید،قطعااااا ابرقدرت هست،مدینه فاضله،هست و.. ....

  • مؤیدی ارسالی در
    شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    ،،😱😱😱😱😱😱

  • حمید امیری ارسالی در
    شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    اگر خداوند یه عقل و دانش و آگاهی و یک وجدان بیدار به شما بدهد برایتان از همه چیز بهتر است ... و خداوند آگاه و بیناست...

  • گروگان ارسالی در
    شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    برا این از خود کرمان میرسه بدبخت خبر نداره منزوی و تنها ترین کشور دنیا شدیم البته برا اینا بد نشد شاسی بلند رسیده . نه کار میکنن نه بدرد میخورن نه سواد دارن .

  • علی ارسالی در
    شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

    طالبان با شکست امریکا فرار انها، خود را اولین ابرقدرت جهان اعلام کرد.ما شدیم دوم .به فکر جلوزدن از افعانستان باشید که امیدوارم اولین ابرقدرت شویم.البته امریکا الان در دریاههای جنوب کشور از ما حساب می برد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها