کد خبر: 612268
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

یک ادعای جدید از کیهان: دولت سیزدهم میراث‌دار ارثیه شوم دولت اعتدال است

روزنامه کیهان نوشت: دولت سیزدهم میراث‌دار ارثیه شومی است که دولت مطبوع طیف مدعی اعتدال و اصلاحات برجای گذاشته است.

یک ادعای جدید از کیهان: دولت سیزدهم میراث‌دار ارثیه شوم دولت اعتدال است
کد خبر: 612268
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ ۱۷:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان به روزنامه جمهوری اسلامی به دلیل انتقاد از سیاست‌های دولت رئیسی، حمله کرده و دولت سیزدهم را میراث‌دار ارثیه شوم دولت اعتدال دانسته است.

به گزارش کیهان، چنین مواضعی بیش از آنکه از سر دلسوزی برای مردم باشد، برای سرپوش گذاشتن بر انفعال و بی‌عملی دوره 8 ساله دولت تدبیر و امید است که تمام ظرفیت‌های یک کشور هشتاد و چند میلیون نفری را به پای مذاکره با غرب و به بهانه حل پرونده هسته‌ای ایران ریخت، یک توافق یکطرفه، نامتوازن و پرخسارت به نام برجام را به امضا رساند، تمام تعهدات مندرج در این توافق را پیشاپیش و خیلی زودتر از زمان‌بندی توافق شده انجام داد و بر روی دستاوردهای دانشمندان هسته‌ای کشور سیمان کشید، بیش از 15 بار همین آژانس در گزارش فصلی خود صلح‌آمیز بودن فعالیت هسته‌ای ایران و انجام تعهدات برجامی را تایید کرد اما نتیجه چه شد؟ بازگشت همه تحریم‌ها به علاوه 800 تحریم جدید دیگر با آثار و تبعات پرخسارت و بعضا جبران‌ناپذیر تورم چند صد‌درصدی در اقتصاد کشور و معیشت مردم.

کیهان در پایان نوشته است: دولت سیزدهم میراث‌دار ارثیه شومی است که دولت مطبوع طیف مدعی اعتدال و اصلاحات برجای گذاشته است، کسری بودجه 450 هزار میلیارد تومانی، ده‌ها هزار پروژه نیمه‌تمام، رقم وحشتناک نقدینگی، بدهی سنگین دولت ناشی از استقراض از بانک مرکزی و... تنها بخشی از مصیبت‌هایی است که برای دولت فعلی به ارث گذاشته شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها