کد خبر: 612062
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۱۸:۲۰:۴۴
| |

گلایه برجامی روزنامه جمهوری اسلامی:

نمی‌شود مردم ده سال درگیر عوارض تحریمی پرونده هسته‌ای باز باشند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: همه می‌دانند که کشور از ناحیه این عناصر مزاحم که استمرار تحریم‌ها به نفع آنان است، متحمل چه زیان‌های بزرگی شده و مردم دچار چه فلاکتی در زمینه معیشت شده‌اند. این واقعیت تلخ را حضرات می‌دانند و در عین حال حاضر نیستند کار را به افراد کاردان بسپارند تا با حفاظت کامل از منافع ملی، مساله هسته‌ای را به سرانجام برسانند.

نمی‌شود مردم ده سال درگیر عوارض تحریمی پرونده هسته‌ای باز باشند
کد خبر: 612062
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۱۸:۲۰:۴۴

روزنامه جمهوری اسلامی از باز ماندن طولانی مدت پرونده هسته‌ای و بلاتکلیفی برجام به «حضرات» گلایه کرده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، از افزایش روزانه گرانی‌ها صحبت کردن و نوشتن به معنای این یا آن دولت را مقصر جلوه دادن نیست. متاسفانه دولت‌ها در شرایطی که سیاست خارجی کشورمان در زمینه روابط بین‌الملل دچار انسداد است، قدرتی برای مهار تورم و حل مشکلات اقتصادی ندارند. قابل قبول نیست که موضوع پرونده هسته‌ای ده‌ها سال باز بماند و مردم همواره دچار عوارض تحریمی آن باشند.

این روزنامه در بخش دیگری از این مطلب نوشته است: بعد از شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و روی کار آمدن دموکرات‌ها فرصت خوبی برای احیاء برجام و بستن پرونده تحریم‌ها به وجود آمد ولی کاسبان تحریم مانع رسیدن به توافق در این زمینه شدند و تا امروز هم به ایجاد مزاحمت‌ها ادامه دادند و می‌دهند.

همه می‌دانند که کشور از ناحیه این عناصر مزاحم که استمرار تحریم‌ها به نفع آنان است، متحمل چه زیان‌های بزرگی شده و مردم دچار چه فلاکتی در زمینه معیشت شده‌اند. این واقعیت تلخ را حضرات می‌دانند و در عین حال حاضر نیستند کار را به افراد کاردان بسپارند تا با حفاظت کامل از منافع ملی، مساله هسته‌ای را به سرانجام برسانند و پرونده تحریم‌ها را مختومه و از ادامه اینهمه زیان و خسران به کشور و مردم جلوگیری کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها