کد خبر: 611802
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۰۵:۲۰:۰۰
| |

آقایان! پیام شهدا این است؛ خیلی نامردید که هم دنیا و هم آخرت مردم را غارت کردید

آقایان! پیام شهدا این است؛ خیلی نامردید که هم دنیا و هم آخرت مردم را غارت کردید
کد خبر: 611802
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۰۵:۲۰:۰۰

حسین قدیانی؛ وبلاگنویس انقلابی و فرزند شهید نوشت:

 

اگر همان اول راستش را می‌گفتند که فریب این ویترین پر از مطهری و بهشتی و طالقانی و بازرگان و چمران و موسی‌صدر را نخورید.

حکومت اجناس اصل‌کاری از قبیل مصباح و علم‌الهدی و رئیسی و میرسلیم و آقاطهرانی و جلالی را گذاشته داخل دکان؛ اگر همان اول راستش را می‌گفتند که فریب این بلیزر خمینی را نخورید.

جمهوری اسلامی با دو شرکت ورشکسته و فریب‌کار سایپا و ایران‌خودرو حتی خریدن پراید را هم به آرزوی نسل جوان تبدیل می‌کند؛ اگر همان اول راستش را می‌گفتند که فریب این شعار دل‌ربای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را نخورید.

زندان‌ها پر است و اگر همان اول راستش را می‌گفتند که فریب این تسامح فعلی را نخورید.

جمهوری اسلامی بدون آن‌که دنیای مردم را آباد کند، برای آخرت خلق‌الله مرتب خط و نشان می‌کشد؛ اگر همان اول راستش را می‌گفتند که فریب این تساهل موجود را نخورید.

حکومت به زودی حجاب را اجباری می‌کند؛ اگر همان اول راستش را می‌گفتند که فریب این تصاویر سرشار از اتحاد اول انقلاب را نخورید.

عن‌قریب با مضحک‌ترین نوع دفاع از حجاب، مردم را به جان هم می‌اندازد؛ اگر همان اول راستش را می‌گفتند که فریب این همه محجبه را نخورید.

جمهوری اسلامی در همین نزدیکی از تحمل پوشش مترادف با عرف مهسا امینی عاجز است اما با بی‌حجاب‌ترین دخترها در مراسمات حکومتی لاس می‌زند؛ اگر همان اول راستش را می‌گفتند که فریب این وعده‌ها را نخورید.

جمهوری اسلامی در حوزه‌ی اقتصاد به یکی از ناکارآمدترین و البته پرادعاترین کشورهای جهان بدل می‌شود؛ اگر همان اول راستش را می‌گفتند که فریب این حرف‌های و سخن‌های دوازده بهمن را نخورید.

آقایان! بیش از این روی پیام شهدا حجاب نکشید. پیام شهدا را فاش می‌گویم: خیلی نامردید. نامرد، دروغ‌گو، فاسد، خبیث، کثیف، لجن، دزد؛ هم دزد دنیای مردم، هم دزد دین مردم، هم دزد آخرت مردم...

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲

    روزنامه اعتماد همان روز اول حیران بودچه برسد به گفته هایش

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها