کد خبر: 611261
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۱۹:۴۶:۲۷
| |

ارگان رسانه‌ای شهرداری تهران:

ماجرای خودروهای شاسی‌بلند «حرف‌مفت» است

روزنامه همشهری نوشت: اتفاقی که در روزهای گذشته درباره فروش برخی جزایر و حتی یک استان برای پرداخت حقوق بازنشستگان رخ داد بار دیگر نشان داد که چگونه عده‌ای با حداقل صلاحیت مدیریتی بر مناصب اداری کشور تکیه زده‌اند.

ماجرای خودروهای شاسی‌بلند «حرف‌مفت» است
کد خبر: 611261
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۱۹:۴۶:۲۷

روزنامه همشهری اظهارات یک مقام مسئول درباره فروش جزایر ایرانی و همچنین ادعای یک نماینده مبنی به اهدای خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان مجلس را «حرف مفت» خواند.

به گزارش همشهری، حرف مفت وابسته به انگیزه‌های گوینده آن است و از این‌رو نمی‌توان به سادگی نشان داد که یک حرف، حرف مفت است. به‌نظر می‌رسد تصویر روشنی از حرف مفت وجود ندارد اما انگیزه‌هایی وجود دارد که می‌توان با بررسی آن به این نتیجه رسید که کدام حرف مفت است و کدام نیست.

این روزنامه در ادامه به بیان مصادیق پرداخته و نوشته است: اگر تا دیروز فضای غیررسمی و مجازی محمل و بستر انتشار اظهارنظرهای غیرکارشناسی از سوی افراد «مسئول‌نما» بود و کشور از رهگذر چنین اظهارنظرهایی متحمل خسارت‌های سنگین می‌شد، اکنون فضا به‌گونه‌ای در حال تغییر است که شاهد هستیم برخی صاحب‌منصبان نیز به جرگه بیان‌کنندگان چنین اظهارنظرها و اظهاراتی پیوسته‌اند و حتی گوی سبقت را از میدان‌داران سنتی این عرصه ربوده‌اند! اتفاقی که در روزهای گذشته درباره فروش برخی جزایر و حتی یک استان برای پرداخت حقوق بازنشستگان رخ داد بار دیگر نشان داد که چگونه عده‌ای با حداقل صلاحیت مدیریتی بر مناصب اداری کشور تکیه زده‌اند و با اظهارات عجیب‌شان هم موجب نگرانی و ناراحتی مردم می‌شوند و هم خوراک تازه و آماده‌ای را برای زیرسؤال بردن کشور به ‌دست معاندین می‌دهند. اخیرا نیز مسئولانی با طرح ادعاهایی واهی درباره 2قوه مجریه و مقننه تلاش کردند اینطور القا کنند که بده‌بستان‌هایی وجود دارد که منشأ فساد و رانت است. این در حالی است که پس از تحقیقات مفصل درباره ادعا و حرف زده‌شده، خلاف آن ثابت شد ولی در این میان به اعتبار و آبروی 2قوه خدشه وارد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها