کد خبر: 611170
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۵ ۱۶:۲۰:۱۱
| |

احمد خاتمی، خطیب جمعه تهران:

روحانیت خار چشم و استخوان در گلوی مستکبرین است

خطیب جمعه تهران گفت: گرچه شیاطین نهاد روحانیت را تخریب می‌کنند و برخی در فضای مجازی با بی‌هنری در پی تخریب روحانیت هستند اما دلیل این موضوع روشن است و دلیلش این است که روحانیت خار در چشم و استخوان در گلوی استکباریان بوده و هست و خواهد بود. 

روحانیت خار چشم و استخوان در گلوی مستکبرین است
کد خبر: 611170
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۵ ۱۶:۲۰:۱۱

احمد خاتمی، خطیب جمعه تهران درباره شهادت آیت‌الله سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان گفت: صحنه را همه دیدید که با آرامش خاطر، جنایتکار ضارب ایشان را  به تیر بست و این شهید عزیز ما را کشت. شهیدی که ۴ دهه عمرش در خدمت به مردم بود.

به گزارش ایلنا، وی در ادامه افزود: در فضای مجازی دیدید که در استانهایی همچون  مازندران و قم و .. چه تجلیلی کردند. این امر نشان می دهد که روحانیت محبوب است و در قلب مردم جای دارد و روحانیت به پاس خدمتش به مردم علیرغم تخریب‌ها در دل‌های مردم است و در سه عرصه اعم از فرهنگی و سیاسی و اجتماعی خدمات شایانی عرصه کرده‌اند و می‌کنند.

خاتمی در ادامه گفت: گرچه شیاطین نهاد روحانیت را تخریب می کنند و برخی در فضای مجازی با بی‌هنری در پی تخریب روحانیت هستند اما دلیل این موضوع روشن است و دلیلش این است که  روحانیت خار در چشم و استخوان در گلوی استکباریان بوده و هست و خواهد بود.  این تخریب‌ها این هدف را دنبال می‌کند که روحانیت از موضع حقش عقب‌نشینی کند ولی این آرزو را به گور خواهند برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها