کد خبر: 610765
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۱۹:۲۰:۴۴
| |

شکایت از رسانه‌ها صدای روزنامه اصولگرا را هم در آورد

روزنامه همشهری: حمایت تمام قد از رادان داشتیم، چرا شکایت؟

روزنامه همشهری نوشت: در این جنگ تمام عیار که همه در یک جبهه در حال تقابل با اهریمن و خناسان رسانه‌ای هستیم، تقابل با رسانه‌های انقلابی منطقی است؟ آیا نظام را در مظان این اتهام قرار نمی‌دهیم که سعه صدر مواجهه با رسانه‌ها را ندارد؟

روزنامه همشهری: حمایت تمام قد از رادان داشتیم، چرا شکایت؟
کد خبر: 610765
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۱۹:۲۰:۴۴

روزنامه همشهری از شکایت فرجا از این روزنامه یه دلیل انتشار کارتونی از محمدرضا رادان گلایه و تاکید کرده در جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای تقابل با رسانه‌های انقلابی منطقی نیست!

به گزارش همشهری، تیتر یک همشهری چنین است: «تنهایی سردار» ذیل این تیتر در گزارش یک صفحه‌ای و 2 یادداشت به تقدیر از عملکرد فراجا در طرح حجاب پرداختیم و در ادامه از نهادهای کم کار و متولی در موضوع حجاب گلایه کردیم؛ البته پیشنهادهای تکمیلی هم داشتیم. حالا سؤال این‌است که چطور از این تیتر و متن توهین تلقی شده است؟ آیا این حمایت تمام قد را ندیدیم و در یک طرح متوقف شدیم؟بسیارخب؛ از این متن متوجه نیت روزنامه نشدیم، آیا سابقه رسانه هم روشن نبود؟

این روزنامه اصولگرا در ادامه اذعان کرده است: واقعیت این‌است که در یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای هستیم. جهاد تبیین فقط مربوط به رسانه‌ها نیست. همه مسئولان ما باید آرایش جنگی بگیرند. در این جنگ تمام عیار که همه در یک جبهه در حال تقابل با اهریمن و خناسان رسانه‌ای هستیم، تقابل با رسانه‌های انقلابی منطقی است؟ آیا نظام را در مظان این اتهام قرار نمی‌دهیم که سعه صدر مواجهه با رسانه‌ها را ندارد؟ پیشنهاد می‌کنم فردای انتشار این خبر رسانه‌های ضدانقلاب را مرور کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها