کد خبر: 610139
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ۱۸:۲۰:۰۲
| |

روزنامه همدلی:

مردم مشکلات را از چشم روحانیون می‌بینند و به همین دلیل با آنان برخورد خشن می‌کنند

روزنامه همدلی نوشت: وقتی اغلب مسئولین از روحانیت تشــکیل شده اســت، بنابراین برخی از مردم مشــکلات را از چشــم روحانیون میبینند و آنــان را به عنوان مقصــران وضع موجود میشناســند؛ بنابراین به خود اجازه اهانت یا برخوردهای خشن با آنان را میدهند.

مردم مشکلات را از چشم روحانیون می‌بینند و به همین دلیل با آنان برخورد خشن می‌کنند
کد خبر: 610139
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ۱۸:۲۰:۰۲

 روزنامه همدلی از افزایش خشونت علیه روحانیون خبر داده و دلیل آن را بررسی کرده است.

به گزارش همدلی، چند وقت اخیر که نافرمانیهــای مدنی و اعتراضات پیرامون 

برخی از سیاستهای کشور مانند حجاب زیاد شــده است، خشونتهای خیابانی نیز نسبت به طــلاب و روحانیون نیز افزایش پیدا کرده است. تعرض به روحانیت قابل تأمل است، به ویژه اینکه این خشونتها از خشونت کلامی گذشته و به خشونت فیزیکی در حد اقدام به قتل رسیده است.

در ادامه گزارش همدلی آمده است: عده‌ای هتک حرمت به لبــاس روحانیون یا برخوردهای خشــن فیزیکی و کلامی با روحانیون را به حضور پررنگ این قشــر درسیاست کشور و عملکرد فرهنگی، سیاسی،اجتماعــی واقتصادی آنان گــره میزنند و میگویند وقتی اغلب مسئولین حال حاضر کشــور از جامعه روحانیت تشــکیل شده اســت، بنابراین برخی از مردم سوءمدیریت و مشــکلات سیاســتگذاری نهادهــای حاکمیتی را از چشــم روحانیون میبینند و آنــان را به عنوان مقصــران وضع موجود میشناســند؛ بنابراین به خود اجازه اهانت یا برخوردهای خشن با آنان را میدهند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها