کد خبر: 609536
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۲:۰۷:۵۹
| |

ترور نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان + تصاویر

شنیده‌ها حاکی از آن است که دقایقی قبل آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و کاشان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر هدف سوء‌قصد قرار گرفت.

ترور نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان + تصاویر
کد خبر: 609536
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۲:۰۷:۵۹

شنیده ها حاکی از آن است که دقایقی قبل آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و کاشان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، یکی از شاهدان عینی می گوید: آیت الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و به رگبار بسته است که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و سه نفر دیگر مجروح شده اند.

ضارب از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فرزند آیت الله سلیمانی خبر سوءقصد به جان پدرش که منجر به ارتحال او شده است را تایید کرد و گفت: هنوز از جزئیات ماجرا اطلاع دقیقی ندارم و عازم بابلسر هستم.

یکی از شاهدان عینی هم می گوید: آیت الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و به رگبار بسته است که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و سه نفر دیگر مجروح شده اند.

ضارب از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده است. خبر دیگر حاکی از آن است که ضارب نگهبان بانک بوده است.

 

سلیمانی

 

سلیمانی

فرد ضارب آیت‌الله سلیمانی را به رگبار بست‌

یکی از شاهدان عینی درباره این حادثه به تسنیم گفت: آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر مجروح شده اند.

جزئیات دقیق سوءقصد به جان آیت‌الله سلیمانی

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در ساری در گفت‌وگو با صداوسیما درباره جزئیات دقیق سوءقصد به جان آیت‌الله سلیمانی نماینده سابق ولی ‌فقیه در کاشان و سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ساعت 10:30 در یکی از بانک‌های بابلسر‌ یکی از عوامل نگهبانی بی هدف به آیت‌الله سلیمانی شلیک کرده است، متأسفانه در این سوءقصد، ایشان جان خو‌د را از دست دادند.

وی با اعلام اینکه ضارب در همان محل تو‌سط عوامل انتظامی دستگیر شد، افزود: ‌‌بررسی‌های اولیه برای انگیزه این اقدام ضارب در حال انجام است که هنوز انگیزه ضارب از انجام این اقدام مشخص نیست.

 

ویدئویی از لحظه سوءقصد به آیت الله سلیمانی، نماینده پیشین ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، در رسانه‌ها منتشر شده است. 

 

در حال تکمیل ...

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها