کد خبر: 609101
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۲۱:۲۰:۵۱
| |

کنایه روزنامه دولت به بهارستان‌نشینان:

به جای استیضاح انتخاباتی وزیر صمت طرح مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کنید

روزنامه ایران نوشت: انتظار می‌رود مجلس محترم، طرح مالیات بر عایدی سرمایه را هر چه زودتر در دستور کار قرار بدهد و فرصت حاشیه‌سازی به برخی‌ها ندهد.

به جای استیضاح انتخاباتی وزیر صمت طرح مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کنید
کد خبر: 609101
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۲۱:۲۰:۵۱

روزنامه دولتی ایران از نمایندگان مجلس خواست به جای پرداختن به مساله حاشیه‌ای استیضاح وزیر صمت، طرح مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کنند!

به گزارش ایران، ایران برای اینکه از فرصت استراتژیک خود استفاده کند و در آینده مناسبات بین‌المللی از جایگاه مناسبی برخوردار باشد، باید اقتصاد خود را بسازد و امسال که سال مهار تورم و رونق تولید است، همه انرژی‌ها و برنامه‌ها باید برای تحقق این راهبرد مهم عملیاتی شود. بنابراین جایی برای برخی رفتارهای هیجان زده و به دور از درک مناسبات بین‌المللی و شرایط خطیر اقتصادی باقی نمی‌ماند. اینکه فلان نماینده محترم در سال منتهی به انتخابات با رویکرد سیاسی فقط دم از استیضاح فلان وزیر می‌زند یا برخی دیگر از استعفای فلان مقام مسئول می‌گویند، غیر از این است که به‌ جای ارائه راه‌حل و پرداختن ریشه‌ای به موضوع، حاشیه‌سازی می‌کنند؟! به عنوان مثال، راه مبارزه با جولان دلالان و سوداگران مسکن، ارز و خودرو این است که به جای مسأله حاشیه‌ای استیضاح وزیر، تصویب مالیات بر عایدی سرمایه معطل نماند و پرسش اصلی این است که چرا طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی تاکنون به سرانجام نرسیده است؟

این روزنامه تاکید کرده است: انتظار می‌رود مجلس محترم، طرح مالیات بر عایدی سرمایه را هر چه زودتر در دستور کار قرار بدهد و فرصت حاشیه‌سازی به برخی‌ها ندهد. راه گره گشایی از مشکلات روشن است و هم‌افزایی قوا، پروژه مشغول کردن مسئولان به حواشی و امور فرعی را به کنار خواهد زد، چراکه معیشت مردم و اقتصاد، مسأله اصلی کشور است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها