کد خبر: 608555
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۱۴:۲۰:۴۰
| |

امام جمعه موقت اصفهان:

اسلام بدون ولایت، اسلام آمریکایی است

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اهمیت ولایت فقیه اعلام کرد: اسلام بدون ولایت، اسلام آمریکایی است، دشمنان این اسلام را درک نمی‌کنند و بنا به اولویت‌های خود تعریف می‌کنند.

اسلام بدون ولایت، اسلام آمریکایی است
کد خبر: 608555
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۱۴:۲۰:۴۰

احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران مطرح کرد: دشمنان اسلام سه مسأله ولایت فقیه، شورای نگهبان و سپاه را در نظام جمهوری اسلامی بر نتابیدند و در این راستا در روایات آمده وقتی انسان چیزی را نمی‌فهمد با آن دشمنی می‌کند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اهمیت ولایت فقیه اعلام کرد: اسلام بدون ولایت، اسلام آمریکایی است، دشمنان این اسلام را درک نمی‌کنند و بنا به اولویت‌های خود تعریف می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه از زمان تشکیل تا الآن در راستای ارزش‌های انقلاب کوشا است و از هیچ مسأله‌ای دریغ نکرده است، گفت: سپاه شجره طیبه‌ای است که اصل آن ثابت است و در فرع آن نیز شاهد تشکیل نیروی قدس، بسیج و... هستیم که رهبر انقلاب نیز در جمع فرماندهان ارشد نیروهای مسلح بیان کردند به هیچ حدی از استحکام و پیشرفت قانع نباشید و بدون توقف جلو بروید زیرا اگر ما بخوابیم، دشمن بیدار است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها