کد خبر: 608375
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۲۱:۰۰:۱۸
| |

کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مسئولان

خود را بسازیم، جهان خودش ساخته می‌شود

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کافر هم اگر تحولی چنین در ما ببیند مسلمان می‌شود چه رسد مسلمانانی که از بدرفتاری ما از دین - که ما را مدعیان آن پنداشته‌اند - دور شده‌اند. حرف آخر این که خود را بسازیم. جهان هم ساخته می‌شود.

خود را بسازیم، جهان خودش ساخته می‌شود
کد خبر: 608375
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۲۱:۰۰:۱۸

روزنامه جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه «کافر هم مسلمان می‌شود اگر ما مسلمانی کنیم» نوشته: خود را بسازیم، جهان هم ساخته می‌شود.

به گزارش جمهوری اسلامی، اگر می‌خواهیم حال و روز خودمان خوب باشد، اگر جامعه را بر مدار بهتر شدن می‌خواهیم، اگر کشور مان را روز به روز عزیزتر می‌پسندیم باید به بهتر شدن هر روزه‌مان عادت کنیم. به ویژه اگر قصد خیرخواهی داریم باید به شیوه "مُحسنین" رفتار کنیم. همان‌ها که کارِ خوب را به خوب‌ترین شیوه ممکن انجام می‌دهند. نتیجه هم می‌گیرند. ما حق نداریم ولو با نیت خیر، دست به کاری بزنیم که هم خود آن "شر" باشد و هم شرهای زیاد از آن برخیزد. زخم را با مرهم می‌بندند کسی دستِ زخمی را با اسید نمی‌شوید.

این روزنامه در پایان تاکید کرده است: در پایان رمضان در ساحتِ اخلاق و معرفت، به کلاسی بالاتر برویم. کافر هم اگر تحولی چنین در ما ببیند مسلمان می‌شود چه رسد مسلمانانی که از بدرفتاری ما از دین - که ما را مدعیان آن پنداشته‌اند - دور شده‌اند. حرف آخر این که خود را بسازیم. جهان هم ساخته می‌شود. برای این خود سازی، بر مدار "حول حالنا الی احسن الحال" به آغاز سلام کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها