کد خبر: 608369
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۱۸:۲۰:۳۷
| |

تعریف کیهان از همه‌پرسی

راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس، تشییع قاسم سلیمانی و ۹ دی رفراندوم است!

روزنامه کیهان رفراندوم‌هایی را که به زعم این روزنامه هر سال در ایران برگزار می‌شود، برشمرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس، تشییع قاسم سلیمانی و ۹ دی رفراندوم است!
کد خبر: 608369
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۱۸:۲۰:۳۷

روزنامه کیهان راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس، مراسم تشییع قاسم سلیمانی و ۹ دی را همه‌پرسی‌هایی دانسته که هر سال در جمهوری اسلامی برگزار می‌شود!

به گزارش کیهان، سال‌هاست رسانه‌های جهان سلطه و اربابانشان بر طبل رفراندوم یا همه پرسی در جمهوری اسلامی می‌کوبند، در حالی که نظام اسلامی ایران، در طول تاریخ، تنها نظام منبعث از یک انقلاب به شمار می رود که با همه‌پرسی یا رفراندوم و کسب بیش از 98 درصد از آرای ملت تاسیس شد. از طرف دیگر در طول سال‌های پس از انقلاب، به جز آن 3 رفراندوم اصلی، بارها و بارها همه‌پرسی و رفراندوم‌هایی به سبک و سیاق دوران مبارزات و تظاهرات انقلاب انجام گرفت؛ راهپیمایی‌های عظیم بیست و دوم بهمن و روز جهانی قدس از جملهء همین همه پرسی‌های دائم برای نظام جمهوری اسلامی است. به جز دو راهپیمایی ثابت هر سال، ده‌ها راهپیمایی دیگر برگزار می شود که در اغلب آنها، مردم به طور خودجوش و بدون دعوت و برنامه‌ریزی قبلی شرکت می‌کنند. از جمله این راهپیمایی‌ها و تظاهرات می‌توان به تشییع باشکوه و بی‌سابقه پیکرهای پاک سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی و همرزمش ابومهدی المهندس اشاره کرد.  به جز این، راهپیمایی‌های پرشکوه ملت در 9 دی ماه 1388 برای جمع کردن فتنه پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یا راهپیمایی 13 آبان 1401 در مخالفت با اغتشاشات پاییز و... از جمله دیگر همه پرسی‌های مردمی بود که به جز نظام جمهوری اسلامی، در  هیچ رژیم شرقی یا غربی دیگری اتفاق نیفتاده و نمی‌افتد.

روزنامه کیهان در پایان نوشته است: به راستی نظام سلطه جهانی برای کدام جنایت و خباثت خود، رفراندوم و همه‌پرسی حتی میان مردم کشورهای متبوعش برگزار کرده که امروز در رسانه‌هایش، رفراندوم را بهانه تبلیغات علیه انقلاب و کشوری نموده که هر ساله تقریبا سه چهار بار در آن رفراندوم و همه‌پرسی برگزار می‌گردد؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها