کد خبر: 608153
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۲۰:۴۰:۰۴
| |

روزنامه ایران:

وضعیت اقتصادی امروز و مشکلات دیگر به خاطر «بدبینی به خودمان» است!

روزنامه ایران نوشت: بدبین شدن به خودمان در واقع یک «عملیات روانی» است که امکان دارد به دست خودمان انجام بشود ولی مسیر آن را دشمن تدارک و طراحی کرده است. واقعاً این بدبینی بود که در دهه 90، اقتصاد کشور با رشد منفی ادامه داد و اعتقادی به اقتصاد درونزا و پیشرفت درونزا نداشت.

وضعیت اقتصادی امروز و مشکلات دیگر به خاطر «بدبینی به خودمان» است!
کد خبر: 608153
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۲۰:۴۰:۰۴

روزنامه دولتی ایران مدعی شد وضعیت اقتصادی امروز و مشکلات دیگر به خاطر «بدبینی به خودمان» است!

به گزارش ایران، نکته کلیدی که رهبر انقلاب در مورد راهبرد دشمن توجه دادند؛ این بود که فرمودند: «راهبرد دشمن این است که ما به خودمان بدبین شویم.» در این باره گفتنی‌هایی هست. بدبین شدن به خودمان در واقع یک «عملیات روانی» است که امکان دارد به دست خودمان انجام بشود ولی مسیر آن را دشمن تدارک و طراحی کرده است. بدبینی سبب می‌شود هم انگیزه و اراده پیشرفت از بین برود و هم پیشاپیش در مواجهه با دشمن، دستان خود را بالا ببریم و ساز سازش و کرنش سر دهیم. متأسفانه یک جریان مرموز با ژست روشنفکری در دهه‌های اخیر این خط- نه خطا- را در پیش گرفته بود که همه چیز در تن دادن به سبک زندگی غربی محقق می‌شود و یک بدبینی بزرگی را نسبت به خودمان القا می‌کرد. بدبینی یعنی اینکه به این جمع‌بندی برسیم که «ما نمی‌توانیم!»

این روزنامه نوشته است: واقعاً این بدبینی بود که در دهه 90، اقتصاد کشور با رشد منفی ادامه داد و اعتقادی به اقتصاد درونزا و پیشرفت درونزا نداشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها