کد خبر: 607526
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

گلایه حسین شریعتمداری از دستیار رئیسی به دلیل انتقاد از محروم کردن زنان بدون حجاب از خدمات اجتماعی

حسین شریعتمداری نوشت: از دستیار محترم، که خود از خانم‌های تحصیلکرده و محجبه هستند، انتظار می‌رود توجه داشته باشند که بسیاری از کشف‌حجاب‌کنندگان فرزندان فریب‌خورده هستند و نجات آنها وظیفه‌ای است که نادیده گرفتن آن جفا در حق خود آنان است.

گلایه حسین شریعتمداری از دستیار رئیسی به دلیل انتقاد از محروم کردن زنان بدون حجاب از خدمات اجتماعی
کد خبر: 607526
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۹:۲۰:۰۰

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان از دستیار ابراهیم رییسی به دلیل اینکه از محروم کردن زنان بدون حجاب از خدمات اجتماعی انتقاد کرده بود، گلایه کرد و خطاب به او گفت: نادیده گرفتن نجات کشف حجاب‌کنندگان، جفا به آنان است!

به گزارش کیهان، حسین شریعتمداری نوشت: سرکار خانم «سکینه سادات‌پاد» دستیار گرامی رئیس‌جمهور محترم کشورمان با انتشار یک توئیت اعلام کرد که «منع خدمات‌ اجتماعی، مغایر اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی، خلاف عدالت و مصداق بارز کار بی‌قاعده‌ است‌»! و تاکید کرد که «‌نمی‌توان‌ هنجارشکنی‌ را با تصمیمات غیر‌قانونی، غیر‌اسلامی و غیر‌عقلانی‌ مهار کرد‌»!  باید از دستیار محترم پرسید که؛ اگر کسانی مفاد اصول یاد‌شده در قانون اساسی را زیر پا بگذارند و به حق مسلم دیگران تجاوز کنند، باید به هنجار‌شکنی خود ادامه دهند و هیچ مرجعی حق ندارد به عنوان جریمه آنها را از برخی حقوق تصریح شده در اصول مورد ‌اشاره محروم کند؟! و آیا از نگاه و منظر ایشان، نادیده گرفتن مفاد این دو اصل جرم تلقی نمی‌شود؟! اگر پاسخ مثبت است که مجرم باید جریمه شود و اگر پاسخ ایشان به این پرسش منفی است! -که نمی‌تواند منفی باشد- پس اساساً قانون به چه معنی است؟! و قانونگذار از وضع آن چه منظوری داشته است؟!

او در ادامه نوشت: بالاخره از دستیار محترم، که خود از خانم‌های تحصیلکرده و مؤمن و محجبه هستند، انتظار می‌رود به این نکته بدیهی توجه داشته باشند که بسیاری از کشف‌حجاب‌کنندگان فرزندان فریب‌خورده این مرز و بوم هستند و نجات آنها از چنبره فریب دشمنان وظیفه‌ای است که نادیده گرفتن آن جفا در حق خود آنان است و البته عوامل وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان که کشف حجاب را به عنوان یک مأموریت انجام می‌دهند، حساب جداگانه‌ای دارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها