کد خبر: 606830
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۱۵:۴۰:۱۱
| |

سیدمحمد حسینی ،معاون پارلمانی رئیس دولت:

دولت وضع معیشتی مردم را متحول می‌کند

معاون پارلمانی رئیس دولت گفت: دولت مصمم است با کاهش و مهار تورم و رشد تولید منشاء تحول در وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم شود.

دولت وضع معیشتی مردم را متحول می‌کند
کد خبر: 606830
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۱۵:۴۰:۱۱

 سیدمحمد حسینی ،معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: اگر از ابتدا به راهبردها و راهکارهای مطرح شده از جانب رهبر فرزانه انقلاب به درستی عمل می شد قطعاً شرایط امروز کشور بسیار بهتر و متفاوت  بود.

به گزارش فارس، معاون رئیس جمهور افزود: خوشبختانه در حال حاضر دولت مردمی، عدالت محور و تحول گرا مصمم است به بیانات و منویات رهبری عزیز جامه عمل بپوشاند.

 معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی و دولت مردمی از روز اول بی وقفه و شبانه روز مشغول کار هستند و در این مدت دستاوردهای خوبی در عرصه های داخلی و خارجی به دست آمده است که با دوره گذشته قابل مقایسه نیست.

حسینی گفت: دولت در عرصه داخلی علیرغم شرایط بسیار سختی  که در شروع مسئولیت داشت با روحیه ما می توانیم و عزم راسخ در کنار حل و فصل مسائل جاری کشور، اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی را آغاز کرد و گام‌های بلندی نیز در تکمیل زیرساخت های کشور برداشت.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه  انبوه مشکلات و تورم بالا و رشد اقتصادی ناچیز در  دهه ۹۰ باعث شد که شیرینی اقدامات دولت در یک سال و نیم گذشته تحت الشعاع مشکلات معیشتی قرار گیرد اما دولت مصمم است با کاهش و مهار تورم و رشد تولید منشاء تحول در وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم شود.

معاون رئیس جمهور گفت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب تأکید کردند تولید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است و باعث بالا رفتن رشداقتصادی، افزایش اشتغال، کاهش تورم، افزایش درآمد سرانه و رفاه اجتماعی و علاوه بر آن تاثیر روانی داشته و امید و اعتماد به نفس ملی را افزایش می دهد که تبعات مثبت فراوانی بهمراه دارد.

 معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در اولین جلسه هیات دولت در سال جدید، رئیس‌جمهور بر وظایف و مسئولیت وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی در حوزه مهار تورم و افزایش تولید تاکید کرد و کارگروهی در مجموعه دولت ایجاد شد تا آثار تورمی طرح ها و لوایح را با دقت محاسبه کند که حتی الامکان پیشنهادات تورم زا از دستور خارج شود. 

حسینی تصریح کرد: لازمه موفقیت و پیشرفت کشور این است که بدنه دولت در سراسر کشور در وهله اول به این باور برسند که می توان مشکلات را پشت سر گذاشت و در مرحله بعد با برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب در مسیر نیل به اهداف گام برداشت.

 معاون رئیس جمهور گفت: اگر چه دشمنان تحریم‌های ظالمانه را تحمیل کردند تا مردم را با مشکل مواجه کنند و به زعم خود در مقابل نظام قرار دهند اما مردم با مقاومت و ایستادگی خود نشان دادند که می توانیم این مراحل سخت را پشت سر بگذاریم.

 معاون رئیس جمهور با یادآوری روحیه فساد ستیزی  و عدالت گستری دولت گفت: دولت مصمم است با بکارگیری مدیران پاکدست، حاکم کردن انضباط مالی و گسترش شفافیت، زمینه های فساد و رویه ها و ساز و کارهای فساد زا شناسایی و پیشگیری نماید و تاکنون با اهتمام و عنایت آیت الله رئیسی به انضباط مالی و کاهش هزینه های دولت اقدامات مفید و موثری انجام شده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها