کد خبر: 606774
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۰۸:۵۵:۳۴
| |

استاد حوزه علمیه:

آنهایی که اینجا مشهور شدند و الان در خارج به دیندارها بی‌حرمتی می‌کنند، باید منتظر عذاب خدا باشند

استاد حوزه علمیه ادامه داد: افرادی که در این کشور به شهرت رسیده اند و امروز در خارج از کشور به دیندارها و اعتقادات مردم بی حرمتی می‌کنند باید منتظر عذاب خدا باشند.

آنهایی که اینجا مشهور شدند و الان در خارج به دیندارها بی‌حرمتی می‌کنند، باید منتظر عذاب خدا باشند
کد خبر: 606774
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۰۸:۵۵:۳۴

سیدحسین مؤمنی سخنران شب بیست و یکم ماه رمضان در حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه سرنوشت ما در همه امور به تقدیر و قسمت الهی بستگی دارد و تقدیر الهی نیاز به زمینه و بستری دارد که باید خودمان آن را به وجود آوریم، گفت: در منطق دینی و الهی ما واژه ای به نام شانس نداریم و آنچه هست تقدیر الهی است.

به گزارش فارس، استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه واژه شانس خرافه و کذب محض است، افزود: حضرت علی(ع) فرمودند آنچه قرار است به ما برسد به تقدیر و مشیت الهی است و اگر قرار است عاقبت به خیر شویم از رهگذر بندگی خدا خواهد بود.

وی تاکید کرد: شک نداشته باشید که این انقلاب زمینه ساز قیام امام زمان(عج) است و دشمن به زانو در می آید و نقشه هایش نقش بر آب می شود، گفت: بر اساس آیات و روایات سرنوشت و تقدیر را می شود تغییر داد و یکی از عوامل مهم تغییر سرنوشت دگرگونی و انقلاب درونی در خود انسان است.

استاد حوزه علمیه عامل دیگر تغییر سرنوشت را توبه دانست و گفت: افراد زیادی در آستانه عاقبت به شری بودند ولی با توبه عاقبت به خیر شدند و امشب شب توبه و بازگشت به سمت خداوند است و باید از این فرصت ها در زندگی خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: افرادی که در این کشور به شهرت رسیده اند و امروز در خارج از کشور به دیندارها و اعتقادات مردم بی حرمتی می‌کنند باید منتظر عذاب خدا باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها