کد خبر: 606151
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۲۱:۲۰:۲۳
| |

روزنامه همشهری: مادر کیان پیرفلک به دامن قاتلان فرزندش پناه برده است

روزنامه همشهری نوشت: جنگ روایت‌ها با یک مادر داغدیده چه می‌کند. وقتی فرزندش را کشتند، آنچنان غرق رسانه‌های دشمن بود که برای خونخواهی فرزندش به دامن قاتلان او پناه برد.

روزنامه همشهری: مادر کیان پیرفلک به دامن قاتلان فرزندش پناه برده است
کد خبر: 606151
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۲۱:۲۰:۲۳

روزنامه همشهری در مطلبی به مادر کیان پیرفلک حمله کرده و او را همسو با دشمن و پناه برده به دامن قاتلان فرزندش معرفی کرده است.

به گزارش همشهری، در جنگ روایت‌ها کاری با اعتقادات شما ندارند، کاری با علائق شما ندارند؛ تنها و تنها قراراست آنچه می‌بینید را نبینید و بالعکس.این جنگ سهمگین‌ترین و ویران کننده‌ترین است. نتیجه این جنگ یک مسخ هویتی است. یک نمونه، مادر کیان پیرفلک. ببینید جنگ روایت‌ها با یک مادر داغدیده چه می‌کند. وقتی فرزندش را کشتند، آنچنان غرق رسانه‌های دشمن بود که برای خونخواهی فرزندش به دامن قاتلان او پناه برد. و حالا که قاتل اصلی کیان را یافته‌اند و قراراست قصاص شود، مدعی بی‌گناهی او شده است و هشتگ نه به اعدام یک بی‌گناه می‌زند. به واقع ببینیم چه فرایندی درون یک نفر باید طی شود که قاتل فرزندش را مظهر شرف بداند و برای آزادی‌اش کمر راست کند؟ اینها ثمرات یک جنگ تمام عیار ذهنی

 است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: مادر کیان یک نمونه است. هرچند امیدوارم این مادر بیدار شود، اما چنین روزگار تلخی در کمین خیلی‌هاست. این روزها با میدان‌داری رسانه‌های ضدانقلاب، رسانه‌های اجتماعی نیز مملو از متن‌هایی است که نشان می‌دهد عده‌ای چطور چشم وگوش بسته سر قبرهای خالی گریه می‌کنند؛ عده‌ای که ناباورانه کشته‌سازی‌‌های تصنعی را باور کردند و خود را صاحب عزا می‌دانند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها