کد خبر: 606034
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۲۰:۲۰:۱۲
| |

روزنامه جوان تشریح کرد:

چرا آیت‌الله خامنه‌ای کشف حجاب را حرام سیاسی اعلام کرد؟

روزنامه جوان نوشت: وقتی نگاه دشمن به حجاب زنان این مرز و بوم حکم پرچمی را دارد که همواره در اهتزاز است و همچون موشک به سمت دشمن شلیک می‌شود، باید هم کشف حجاب را علاوه بر حرام شرعی، یک حرام سیاسی دانست.

چرا آیت‌الله خامنه‌ای کشف حجاب را حرام سیاسی اعلام کرد؟
کد خبر: 606034
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۲۰:۲۰:۱۲

روزنامه نزدیک به سپاه در پاسخ به این سوال که چرا آیت‌الله خامنه‌ای کشف حجاب را حرام سیاسی اعلام کرده است نوشت: وقتی نگاه دشمن به حجاب زنان حکم پرچم به اهتزاز درآمده را دارد، کشف حجاب هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است.

به گزارش جوان، چرا برای اولین بار رهبری انقلاب کشف حجاب عده‌ای در کشور را علاوه بر «حرام شرعی»، «حرام سیاسی» معرفی کردند. سؤال اینجاست چه تفاوتی بین بسیاری از افعال حرامی همچون دزدی، اختلاس، فساد، رانت‌خواری، خویشاوندسالاری، زمین‌خواری، غصب اموال مردم و حرام‌هایی از این جنس که قطعاً هیچ انسان مؤمنی نمی‌تواند وجود حتی یکی از آن‌ها را در جامعه بپذیرد، کشف حجاب یک حرام سیاسی است. برای درک این موضوع کافی است به این گزاره‌های دشمنان توجه شود تا ماهیت حرام سیاسی بودن کشف حجاب بهتر فهم شود.

روزنامه جوان در پایان نوشت: وقتی نگاه دشمن به حجاب زنان این مرز و بوم حکم پرچمی را دارد که همواره در اهتزاز است و همچون موشک به سمت دشمن شلیک می‌شود، باید هم کشف حجاب را علاوه بر حرام شرعی، یک حرام سیاسی دانست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها