کد خبر: 605947
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۸:۲۰:۴۹
| |

روزنامه کیهان:

بی‌حجابی موجب اختلال نظام در ابعاد اقتصادی و امنیتی می‌شود

روزنامه کیهان نوشت: آنچه که در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی، قضایی و...، موجب اختلال نظام اسلامی‌شود، حرام، و آنچه لازمه حفظ نظام باشد، می‌شود.

بی‌حجابی موجب اختلال نظام در ابعاد اقتصادی و امنیتی می‌شود
کد خبر: 605947
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۸:۲۰:۴۹

روزنامه کیهان در مطلبی به برررسی مبنایی «حرمت سیاسی» کشف حجاب پرداخته و با ادعای اینکه «کشف حجاب» موجب اختلال نظام می‌شود، آن را حرام دانسته است.

به گزارش کیهان، وجوب شرعی به‌دلیل نقش بنیادین حجاب در جامعه است. تأمل در آثار و آسیب‌های بی‌حجابی در نظام‌های لیبرالیستی‌، گویا‌ترین و بدیهی‌ترین دلیل این ادعاست. تزلزل نظام خانواده و تولد فرزندان نامشروع که تهدید جدی نسبت به نظام حکومتی و سیاسی- اجتماعی تلقی می‌شود‌، سبب تحریم بی‌حجابی در شریعت اسلامی شده است. از این‌رو، حکومت اسلامی هرگز نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت بماند. کارگزار حکومت اسلامی وظیفه پاسداری از نظام اسلامی را دارد. او حتی موظف است که پیش از فراگیر و گسترده شدن با آن برخورد نماید، زیرا به هنگام فراگیر شدن، به ‌سختی می‌توان بحران اختلال نظام را مهار کرد.

روزنامه کیهان در پایان تاکید کرده است: آنچه که در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی، قضایی و...، موجب اختلال نظام اسلامی‌شود، حرام، و آنچه لازمه حفظ نظام باشد، می‌شود. با این بیان، منع اختلال در نظام و وجوب حفظ نظام، دو روی یک سکه به‌شمار می‌روند و به ‌اصطلاح، اختلال نظام، ضدعام حفظ نظام است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها