کد خبر: 605889
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ۲۲:۲۰:۲۰
| |

امام جمعه اهواز:

نظام اسلامی از حجاب کوتاه نمی‌آید

امام جمعه اهواز افزود: مومنین وظیفه ما در باب حجاب تذکر زبانی است وظیفه مسوولین هم برنامه‌ریزی است مراکزی که ترویج فساد می‌کنند باید بسته شوند از دستگاه قضا بابت برخورد با این مراکز فساد تشکر می‌کنیم و خواهان استمرار برخورد با قانون شکنان هستیم.

نظام اسلامی از حجاب کوتاه نمی‌آید
کد خبر: 605889
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ۲۲:۲۰:۲۰

محمد نبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: نظام اسلامی از حجاب کوتاه نمی‌آید چرا که حجاب نشانه هویت زن اسلامی است و بالغ بر ۸۰ درصد زنان مسلمان طرفدار حجاب‌اند.

به گزارش فارس، وی افزود: مومنین وظیفه ما در باب حجاب تذکر زبانی است وظیفه مسوولین هم برنامه‌ریزی است مراکزی که ترویج فساد می‌کنند باید بسته شوند از دستگاه قضا بابت برخورد با این مراکز فساد تشکر می‌کنیم و خواهان استمرار برخورد با قانون شکنان هستیم.

وی در عین حال با اشاره به دغدغه‌ی رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل اقتصادی تصریح کرد: سخنان بسیار مهم رهبر معظم انقلاب چند نکته داشت که عمده آن در خصوص معیشت بود که دغدعه حداقل ۱۶ ساله رهبری است.

موسوی‌فرد با بیان اینکه ملت ما تا کنون تمامی سختی‌ها را تحمل کردند، گفت: این امت در سخت‌ترین شرایط پای انقلاب ایستاده‌اند و امروز نباید مشکل معیشت داشته باشند.

امام جمعه اهواز در عین حال با تاکید بر رسیدگی به قشر فرهنگی، گفت: دولت انقلابی به همه اقشار به خصوص فرهنگیان توجه می‌کند و کار مهم دولت در آموزش و پرورش را نباید فراموش کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ایرانی ارسالی در
    شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲

    حاج آقا عجب مهار تورم شد سیمان نسبت به سال گذشته بیست هزار تومان و ماسه هم در ماشین ده تن یک میلیون گران شد حاج آقا ایا سیمان و ماسه هم تحریم شده حاج آقا دولت ناکارآمد است

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها