کد خبر: 605697
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۷ ۱۳:۰۱:۴۶
| |

عبدالرضا علیمحمدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری:

با بی‌حجاب‌های هنجارشکن برخورد می‌شود

عبدالرضا علیمحمدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری از شناسایی و برخورد با بی‌حجاب‌های هنجارشکن خبر داد.

با بی‌حجاب‌های هنجارشکن برخورد می‌شود
کد خبر: 605697
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۷ ۱۳:۰۱:۴۶

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: با بی‌حجاب‌های هنجارشکن که تعدادشان محدود است، برخورد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا علیمحمدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری در ستاد حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر با دو نوع بی‌حجابی مواجه هستیم، بی‌حجاب‌های هنجارشکن که تعدادشان محدود است و باید شناسایی و برخورد شود و بی‌حجاب‌هایی که هنجارشکن نیستند و هدفشان زیر سوال بردن نظام نیست که باید بین این دو گروه تفاوت قائل شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر وضعیت حجاب در استان بحرانی نیست، اما برای جلوگیری از بروز مشکلات باید برنامه‌ریزی کنیم و برنامه‌محور پیش برویم.

او اضافه کرد: باید برنامه‌ای با فواصل زمانی متعدد تدوین شود و در آن وظیفه هر سازمان حقیقی و حقوقی مشخص شود و پس از زمان مشخص ارزیابی لازم از دستگاه‌های مختلف صورت پذیرد.

علیمحمدی ادامه داد: بازار، مدارس، دانشگاه‌ها، پارک‌ها و ادارات گلوگاه‌های اصلی هستند که باید برای هر بخش برنامه‌ریزی کنیم و وظایف را بر عهده افراد متخصص در این زمینه بگذاریم و اگر در مکانی موردی اتفاق افتاد به صورت صریح آمار و اطلاعات بیان شود تا برای آن راهکارهای درست ارائه شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تبیین مسئله حجاب باید بیش از پیش انجام شود، با زبان نرم و بدون دافعه، ابتدا آموزش، ارشاد، تشویق و سپس تذکر، مقابله و برخورد با افراد صورت گیرد تا فرهنگ حجاب در جامعه به درستی نشان داده شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها