کد خبر: 605262
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۲۲:۰۰:۱۷
| |

واکنش روزنامه اطلاعات به استعفای «دیرهنگام» وزیر آموزش‌وپرورش:

آنچه دیگران در خشت خام می‌دیدند، دولت در آینه هم ندید

روزنامه اطلاعات نوشت: از ابتدای کار دولت کنونی بیشترین تذکر و پرسش و انتقاد مربوط به همین وزارت و بی‌تجربگی نامزدهای آن بوده است. اکنون نتایج روشن شده و آنچه دیگران در خشت خام دیدند و برخی در آینه هم نمی‌بینند، برای همگان روشن شده است.

 آنچه دیگران در خشت خام می‌دیدند، دولت در آینه هم ندید
کد خبر: 605262
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۲۲:۰۰:۱۷

روزنامه اطلاعات برکناری وزیر آموزش‌وپرورش را دیرهنگام دانست و به کنایه نوشت: آنچه دیگران در خشت خام می‌دیدند، دولت در آینه هم ندید.

به گزارش اطلاعات، استعفای وزیر آموزش و پرورش در پایان تعطیلات نوروزی، اتفاقی بود که دیرتر از موعد رخ داد.مشکل معلمان و درخواستهای صنفی و تعارض در پرداخت حقوق که دیرهنگام حل و فصل شد، نه تنها از بار فشارها نکاسته، که بیانگر بی‌تدبیری هم بود. بحران مسمومیت‌های سریالی هم تا مدتها ذهن اولیا و دانش آموزان و مردم را مشغول کرده و این امر هنوز ادامه دارد.

این روزنامه در ادامه یادآور شد: این مقدمات را برای تکرار آنچه همگان می‌دانند و دلسوزان بارها گفته‌اند، نگفتیم؛ بلکه برای تجربه‌های مکرر و فرصت‌های از دست رفته و عمر برباد رفتة دانش‌آموز و معلم و مدیر و مردمی گفته شد که باید مسئولان را تحمل کنند و آنها را در آزمون و خطای همیشگی تنها بگذارند تا باز هم همان کنند که کرده‌اند؛ زیرا اگر از ابتدای کار دولت کنونی به مرور انتصابات و گزینش و وزیران و مدیران بپردازیم، بیشترین تذکر و پرسش و انتقاد مربوط به همین وزارت و بی‌تجربگی نامزدهای آن بوده است. اکنون نتایج روشن شده و آنچه دیگران در خشت خام دیدند و برخی در آینه هم نمی‌بینند، برای همگان روشن شده است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها