کد خبر: 605119
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ۱۹:۲۵:۰۱
| |

سوال روزنامه جوان از اصلاح‌طلبان:

چرا «برای ماست‌مالی» زبانتان باز شده و زمانی که سر مامور نیروی انتظامی را بریدند اعتراض نکردید؟!

روزنامه جوان نوشت: خنده‌دار و گریه‌دار آنجاست که کسانی که تا دیروز به آنانی که در خیابان‌ها سر مأمور پلیس را بریدند، نیروی انتظامی کشور را آتش زدند، کم‌ترین اعتراضی نکردند در این ماجرا زبانشان باز شده که‌ای وای! چرا این دو را ماستی کردند!

چرا «برای ماست‌مالی» زبانتان باز شده و زمانی که سر مامور نیروی انتظامی را بریدند اعتراض نکردید؟!
کد خبر: 605119
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ۱۹:۲۵:۰۱

روزنامه نزدیک به سپاه در واکنش به ماجرای «ماست‌پاشی» بر سر دو زن خطاب به اصلاح‌طلبان گفته: چرا حالا زبانتان باز شده و زمانی که سر مامور نیروی انتظامی را بریدند اعتراض نکردید؟!

به گزارش جوان، مسلم است که کار این مرد(مردی که روی سر دو زن ماست ریخت)، خطا و خلاف است و اولین کسانی که به این کار در فضای مجازی اعتراض کردند طیف انقلابی و ولایتمدار بودند، اما خنده‌دار و گریه‌دار آنجاست که کسانی که تا دیروز به آنانی که در خیابان‌ها سر مأمور پلیس را بریدند، نیروی انتظامی کشور را آتش زدند، با چاقو و قمه بار‌ها به پیکر و سینه امثال شهید عجمیان زدند و شهید آرمان علی‌وردی را با شنیع‌ترین شیوه شکنجه کردند و به شهادت رساندند، نه تنها کوچک‌ترین و کم‌ترین اعتراضی نکردند که حتی هنوز که هنوز است از عمل تروریستی آنان حمایت می‌کنند، در این ماجرا زبانشان باز شده که‌ای وای! چرا این دو را ماستی کردند!

این روزنامه در ادامه نوشته است: بله این کار ناشایست بود اما شما هم بگویید که چرا در آن ماجرا‌های مورد اشاره خفقان گرفته بودید و لام تا کام حرف نمی‌زدید؟ چرا آنجا‌ها که یک روحانی در نهایت ادب و با زبان به زنان هنجارشکن اعتراض کرد و آن بلا‌ها را به سرش آوردند، هیچ واکنشی نشان ندادید و رگ غیرت نداشته‌تان نجنبید و کاش نمی‌جنبید که در اینجا و آنجا به دفاع از کسانی که به او حمله کردند برخاستید! در این میان، خنده‌دارتر و تأسف‌برانگیزتر رفتار و نوشته‌های عقلای اصلاح‌طلبی است که عمل استثناییِ خطایِ یک مرد در یک گوشه کشور را به «خطای کل حکومت» ربط می‌دهد و رکورد جدیدی از ربط دادن گودرز و شقایق در سال جدید به نمایش می‌گذارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها