کد خبر: 604835
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۱۷:۳۲:۲۲
| |

رئیس جمهوری:

حجاب قانون است؛ کسانی که باور ندارند را با مذاکره و اقناع روشن کنید

رئیس‌جمهور درباره حجاب گفت: اگر کسانی پیدا شدند که در این قضیه، باوری که ما داشتیم را نداشتند، زمانی است که باید مراکز علمی و دینی وارد شوند و با نشستن و بحث کردن و مذاکره کردن و اقناع، همه را روشن کنند.

حجاب قانون است؛ کسانی که باور ندارند را با مذاکره و اقناع روشن کنید
کد خبر: 604835
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۱۷:۳۲:۲۲

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهوری بعد از ظهر امروز شنبه در آیین گشایش سی‌امین دوره از این نمایشگاه قرآن در مصلای تهران ، قرآن کریم را جلوه رحمانیت دانست و گفت: انسانیت انسان در پرتو ارتباط قرآن و وحی شکل می گیرد. کتاب‌های بسیار ارزشمندی با محوریت کلام حق در این نمایشگاه رویت شده که باید از همه تشکر کرد.

رییس جمهور به روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: روز جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی روز مبارکی است و روزی که مردم اراده کردند دین بر زندگی آنها حاکم باشد و محور تمام ارتباطات دین و آموزه های دینی باشد.

وی ادامه داد: در ١٢ فروردین ۵٨ مردم رای قاطعی به نظام جمهوری اسلامی ایران دادند و این یعنی اینکه نگاه امام به رای مردم تشریفاتی نبود و آنچه در این چند دهه در کشور رخ داد با تشویق و ترغیب امام راحل و رهبری بود.

رئیس‌جمهور در خصوص حجاب گفت: اگر کسانی پیدا شدند که در این قضیه، باوری که ما داشتیم را نداشتند، زمانی است که باید مراکز علمی و دینی وارد شوند و با نشستن و بحث کردن و مذاکره کردن و اقناع، همه را روشن کنند.

وی افزود: مساله این است که امروز با ما یک الزام قانونی مواجهیم، تبعیت از قانون مورد اجماع همه است. امروز مساله حجاب امری است قانونی و باید تمام آحاد جامعه ما، همانگونه که تاکنون پایبند بوده‌اند، نسبت به مسأله عفاف و حجاب پایبند بوده‌اند، پایبند خواهند بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها