کد خبر: 604726
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۰۴:۱۵:۰۰
| |

وزیر آموزش و پرورش در زمان مسمومیت دانش‌آموزان و تاخیر در عدم پرداخت حقوق معلمان کجا بود؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس فاش کرد که وزیر آموزش و پرورش، در اسفند ماه، «در حالی که فرهنگیان در وضعیت حساسی به سر می‌بردند» و از یک سو، حمله‌ها به صدها مدرسه در جریان بود و از سوی دیگر، بودجه‌ای برای پرداخت حقوق و معوقات معلمان وجود نداشت، برای مدتی تحت عنوان «سفر زیارتی کربلا» به عراق سفر کرده.

وزیر آموزش و پرورش در زمان مسمومیت دانش‌آموزان و تاخیر در عدم پرداخت حقوق معلمان کجا بود؟
کد خبر: 604726
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۰۴:۱۵:۰۰

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی فاش کرد که یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، در اسفند ماه، «در حالی که فرهنگیان در وضعیت حساسی به سر می‌بردند» و از یک سو، حمله‌ها به صدها مدرسه در جریان بود و از سوی دیگر، بودجه‌ای برای پرداخت حقوق و معوقات معلمان وجود نداشت، برای مدتی تحت عنوان «سفر زیارتی کربلا» به عراق سفر کرده و مدتی «در ایران حضور نداشت».

محمد وحیدی، از نمایندگان استان خراسان شمالی و عضو کمیسیون آموزش مجلس که خود پیش‌تر مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی بوده است، در واکنش به پرداخت نشدن حقوق اسفند ماه و معوقات معلمان، گفت: «طبق صحبت‌های انجام‌شده با وزیر آموزش و پرورش، معاونین و سازمان برنامه و بودجه، تاخیر در پرداخت پیش‌بینی می‌شد و مسئولین در جریان این پیش‌بینی قرار داشتند.»

بعد از این برخی از کاربران معلم فضای مجازی نوشتند:

در ایران وزیر آموزش و‌ پرورش جای عذرخواهی مدیرانی را عزل میکند؟ در صورتیکه باید شخصا استعفا می دادید!

شخص وزیر متهم شماره ۱تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ،گند کاری در بحث رتبه بندی ،عدم اعطای فوق‌العاده ویژه فرهنگیان و عدم پیگیری حق وحقوق فرهنگیان داشت به کارگیری نیروهای ضعیف در بدنه آموزش و پرورش یکی دیگر از نقاط ضعف وزیر بود

آیا عزل وزیر آموزش و پرورش مطالبه نابجایی ست؟!!  در حالی که معلمان نوروز را بدون دریافت حقوق آغاز نمودند. وزیر  آموزش و پرورش در همان هنگام در کربلا صواب جمع آوری میکرد. چنین وزیری برای دیده شدن در کربلا گریه میکند، اما درد و گریه معلم را نمیبیند!!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها