کد خبر: 604676
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۱۵:۵۰:۱۸
| |

محمد سعیدی امام جمعه قم:

تذکر لسانی به بی‌حجاب وظیفه عمومی است

سعیدی خطیب جمعه قم معتقد است یکی از پیامدهای بدپوششی زمینه‌سازی برای افزایش فحشا، پیدایش فرزندان نامشروع و بی حیثیت شدن خانواده‌ها است.

تذکر لسانی به بی‌حجاب وظیفه عمومی است
کد خبر: 604676
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۱۵:۵۰:۱۸

خطیب جمعه قم با اشاره به اینکه باید حکمت و فواید حجاب تبیین شود، گفت: توطئه دشمن برای رواج فساد در جامعه به طور مستند و مستدل بیان شود، عموم مردم نیز با تذکر لسانی به این قانون الهی بپردازند و از هرگونه کار شتاب زده پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه قم که ۱۱ فروردین در مصلی قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: حجاب، وقار و شخصیت زن را افزایش می‎دهد و پوشش اسلامی زمینه‌های فساد را از بین می‌برد.

وی با بیان اینکه یکی از پیامدهای بدپوششی زمینه سازی برای افزایش فحشا، پیدایش فرزندان نامشروع و بی حیثیت شدن خانواده‌ها است، اضافه کرد: بی رونق شدن ازدواج و بالا رفتن طلاق از عوارض دیگر این بلای اجتماعی است.

وی بیان کرد: امروز برخی از کشورها آمار فرزندان نامشروع شان از فرزندان مشروع شان بالاتر است که این فرزندان جامعه را دچار بحران می کنند. در برخی از کشورها نام پدر از شناسنامه حذف شده است چون پدر معلوم نیست.

آیت الله سعیدی با اشاره به نقش مهم و پیشگیرانه خانواده‌ها در رفع مشکل بی بندو باری برخی هنجار شکنان گفت: عموم مردم موظف به تذکر لسانی هستند و نباید از تاثیر آن غفلت شود.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه مسئولین باید نسبت به معیشت مردم اهتمام بیشتری داشته باشند، بیان کرد: دشمن از یک سو و دست‌های ناپاک سودجو اقتصادی از سوی دیگر بر روی معیشت مردم متمرکز شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها