کد خبر: 604377
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۱۳:۲۷:۱۱
| |

صولت مرتضوی وزیر کار خبر داد:

اخذ حدود 200هزار میلیارد تومان معوقات تامین اجتماعی از دولت

وزیر کار در واکنش به سوالی مبنی بر شرایط سخت دستمزد تعیین‌شده برای کارگران در سال جاری، گفت:صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه تلاش‌مان این بود کارگاه‌های اقتصادی سرپا نگه داشته شوند تا کارگری بیکار نشود.

اخذ حدود 200هزار میلیارد تومان معوقات تامین اجتماعی از دولت
کد خبر: 604377
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۱۳:۲۷:۱۱

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه تلاش‌مان این بود کارگاه‌های اقتصادی سرپا نگه داشته شوند تا کارگری بیکار نشود. البته اگر به هر دلیلی کارگری از کار بیکار شود حتما ملتزم بودیم بیمه بیکاری را در وقت مقرر پرداخت کنیم.

به گزارش ایلنا، مرتضوی با اشاره به کاهش بدهی دولت به صندوق‌ها عنوان کرد: صندوق تأمین اجتماعی نزدیک به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات معوقه‌اش را از دولت گرفت. 

وی ادامه داد: در حوزه رفاه اجتماعی تلاش دولت این بوده است که فقر مطلق را کاهش دهد، ضریب جینی را به شکلی ترمیم کند و به دهک‌های کم‌درآمد توجه ویژه‌ای داشته باشد، بحث کالابرگ الکترونیکی در حوزه رفاه یکی از اقدامات ویژه و مناسب دولت بود که بحمدالله ما آمادگی داریم به صورت کلی در سراسر کشور آن را اجرا کنیم.

وی با اشاره به این‌که در حوزه اشتغال بالغ بر یک میلیون شغل ایجاد شده است، گفت: در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تعداد مراکز آموزشی افزایش پیدا کرده است. همچنین ایجاد مراکز آموزشی در کنار کارگاه‌ها و کارخانجات از جمله اقدامات ما در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای بوده است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها