کد خبر: 603086
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۶:۰۰:۴۵
| |

یک نماینده مجلس خبر داد:

سفارت‌خانه‌های ایران و بحرین بازگشایی می‌شوند

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ادامه داد: رئیس مجلس بحرین به ما اعلام کرد که در جلساتشان با دولت بحرین و بخصوص وزیر خارجه خودشان، موضوع از سر گیری روابط با ایران را پیگیری خواهد کرد. همچنین قرار است سفارت‌های ایران و بحرین راه‌اندازی شود.

سفارت‌خانه‌های ایران و بحرین بازگشایی می‌شوند
کد خبر: 603086
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۶:۰۰:۴۵

الهام آزاد عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص سفر هیئت پارلمانی اعزامی ایران به بحرین برای شرکت در صد و چهل و ششمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی «آی پی یو»، گفت: در این سفر دیدارهای خوبی با رئیس و نمایندگان مجلس بحرین صورت گرفت و علاقمندی بحرینی‌ها برای آغاز مجدد روابط با ایران مورد تأکید واقع شد.

به گزارش مهر، وی افزود: با آنکه از دهه ۹۰ خورشیدی روابط ایران و بحرین قطع شده است، اما از لحظه ورودمان به بحرین مورد استقبال گرم هیأت پارلمانی این کشور قرار گرفتیم.

نماینده نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ملاقات با بحرینی‌ها، در خواست‌ها و مباحثی مطرح شد از جمله راه‌اندازی خط پرواز هوایی میان شهرهای تهران و مشهد با منامه بود تا زائران آنها برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر کنند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ادامه داد: رئیس مجلس بحرین به ما اعلام کرد که در جلساتشان با دولت بحرین و بخصوص وزیر خارجه خودشان، موضوع از سر گیری روابط با ایران را پیگیری خواهد کرد. همچنین قرار است سفارت‌های ایران و بحرین راه‌اندازی شود تا با وحدت نظر با یکدیگر در مسائل منطقه‌ای قوی‌تر عمل شده و انشالله ارتباطات خوبی حاصل شود و اتفاقات خوبی در منطقه بیفتد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها