کد خبر: 602676
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۰۴:۲۰:۰۰
| |

آقامهدی! اینجا پخمه‌ترین دانشجوی دانشگاه امام صادق، وزیر کار می‌شود

تا کف‌گیرمان خورد به ته دیگ، شهید بیاوریم بل‌که پشت کوهی از اخلاص، راحت‌تر اختلاس کنیم.

آقامهدی! اینجا پخمه‌ترین دانشجوی دانشگاه امام صادق، وزیر کار می‌شود
کد خبر: 602676
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۰۴:۲۰:۰۰

حسین قدیانی، وبلاگنویس انقلابی نوشت:

آقامهدی! یادت هست گفتی که هر وقت پیکر دیگر شهدا برگشت، پیکر حمید هم برمی‌گردد؟ این یعنی تو با تبعیض در هیچ شکل و شمایلی میانه‌ای نداشتی. نبودی ببینی امسال چگونه مسئولین جیم. الف فقط از مظلومیت آرمان و روح‌الله سخن گفتند.

تبعیض یعنی همین که قاتل بسیجی‌ها خیلی زود اعدام شود و آخرش هم قاتل اسعدزاده و آدینه‌زاده پیدا نشود. عمری از وجوب قصاص حرف زدند و به بچه‌های مردم که رسید، ناگهان آسمان تپید.

آقامهدی! هر چه نگاه می‌کنم می‌بینم اصلاً خوب شد که موشک حتی به پیکر غرق در خونت هم رحم نکرد و از بدن رنجور تو هیچ چیز در دنیا باقی نگذاشت. خیالت راحت که ما بدون تابوت هم به شهادت تو شهادت می‌دهیم. این‌هایی که من می‌بینم، با تابوت تو هم همان کاری را می‌کردند که با تابوت شهدای گمنام کردند.

تا کف‌گیرمان خورد به ته دیگ، شهید بیاوریم بل‌که پشت کوهی از اخلاص، راحت‌تر اختلاس کنیم.

آقامهدی! در روزگار جنگ، محصولی و الباقی مصباحیست‌ها تو و برادرت حمید را نهایت سه سال اذیت کردند؛ ما اما در این جنگ روزگار هنوز داریم پینه‌ی زمخت پیشانی این مرتجعین را تحمل می‌کنیم.

آقامهدی! دیروز، دوربین دیده‌بان بدر، آن سوی کربلا را هم رصد می‌کرد و امروز ولی چون برای وحوش سوپرانقلابی صرفه ندارد، دوربین مداربسته‌ی مدارس هیچ کجا را نشان نمی‌دهد‌‌.

آقامهدی! نه آن روزی که انقلاب شد و نه آن روزی ‌که جنگ شد، هیچ حرفی از حجاب اجباری نبود؛ اینک از شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی رسیده‌ایم به شعار حجاب، حجاب، حجاب و باز هم حجاب.

جمهوری نیست، چون نماینده‌ی مردم در مجلس شورای اسلامی، حرف دل همه‌ی مسئولین را فاش می‌کند که ما چه کار داریم به نظر مردم.

آقامهدی! این‌جا با یک توئیت سلام بر ابراهیم، پخمه‌ترین دانشجوی دانشگاه امام صادق، وزیر کار می‌شود تا احیاناً هیچ متملقی بی‌کار نماند. آقامهدی! تو عاشق بهشتی بودی و اینک نظام فقط بوی مصباح می‌دهد. بوی آقاطهرانی، جلالی، روان‌بخش، خاتمی، علم‌الهدی، صدیقی. آقامهدی! این‌ها سادگی‌ات را تکفیر می‌کردند؛ همان به‌تر که نیستی...

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها