کد خبر: 600464
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۱۸:۴۴:۳۷
| |

روزنامه جوان:

سهل‌گیری نظام جمهوری اسلامی بر دختران بی‌حجاب عیان است

روزنامه جوان نوشت: نظامی که پس از آشوب‌های اخیر در عالی‌ترین سطح اعلام کرده زن و دختر بی‌حجاب را ضد انقلاب و بی‌دین نمی‌داند و اکنون سهل‌گیری آن عیان است، چرا باید کودک مدرسه‌ای را مسموم کند؟

سهل‌گیری نظام جمهوری اسلامی بر دختران بی‌حجاب عیان است
کد خبر: 600464
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۱۸:۴۴:۳۷

روزنامه جوان با تاکید بر اینکه «دختران نقطه‌قوت نظام هستند»، مسمویت دانش‌آموزان را مرتبط با «اغتشاشات» خوانده و مدعی شده چرا نظامی که سهل‌گیری‌اش بر دختران و زنان بی‌حجاب عیان است، چرا باید کودک مدرسه‌ای را مسموم کند؟

به گزارش جوان، با رسیدن ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان مدارس دخترانه به پردیس تهران، داستان این مسمومیت‌های سریالی وارد فاز تازه‌ای شده‌است؛ ماجرایی که بی‌شباهت به رفتار‌های گروهک منافقین در دوران اول انقلاب نیست. از سوی دیگر می‌توان این ماجرا را در امتداد پروژه‌های براندازانه و ایجاد چالش برای نظام تحلیل کرد. با وجود این و با اینکه نمی‌توان از برخی هیجانات و اضطراب‌ها در پی هراس ایجاد شده چشم‌پوشی کرد و برخی بدشان نمی‌آید با ایجاد جو روانی در مدرسه درس و کلاس را به تعطیلی بکشانند.

این روزنامه در ادامه نوشت: این رخداد را بی‌تردید نمی‌توان با وقایع اخیر و اغتشاشاتی که با اسم رمز «مهسا امینی» در کشورمان به وقوع پیوست، بی‌ارتباط دانست. در واقع اتاق‌فکر براندازی پس از شکست پروژه مهسا امینی و سوء‌استفاده از مرگ دردناک این دختر جوان برای به اغتشاش کشیدن کشور، این بار به سراغ سناریو‌های تازه‌ای رفته‌است و باز قربانی این سناریو قرار است دختران این مرز و بوم باشند! این‌بار دختران دانش‌آموز!

روزنامه جوان در همین حال افزوده است: دختران نقطه‌قوت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. پس طرح این تئوری که گروه‌های مذهبی در پی تعطیلی مدارس دخترانه هستند، تنها می‌تواند از سوی همان افرادی باشد که تئوری حجاب اجباری را مطرح کرده و در صدد ایجاد ناآرامی با بهانه حجاب و مباحث مذهبی بوده‌اند و حالا برای پیشبرد اهدافشان از مسیری دیگر وارد شده‌اند.  نظامی که پس از آشوب‌های اخیر در عالی‌ترین سطح اعلام کرده زن و دختر بی‌حجاب را ضد انقلاب و بی‌دین نمی‌داند و اکنون سهل‌گیری آن عیان است، چرا باید کودک مدرسه‌ای را مسموم کند؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها