کد خبر: 599851
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۱۷:۰۰:۲۵
| |

خبرگزاری فارس هشدار داد

مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان در آستانه تبدیل شدن به «جرقه بزرگ»

خبرگزاری فارس نسبت به گستردگی اعتراضات به مسمومیت سریالی دانش‌آموزان هشدار داد.

مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان در آستانه تبدیل شدن به «جرقه بزرگ»
کد خبر: 599851
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۱۷:۰۰:۲۵

خبرگزاری فارس نسبت به تبدیل شدن مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر به یک «جرقه بزرگ» هشدار داد.

به گزارش فارس، با گذشت ۳ ماه از شروع مسمومیت‌های سریالی در مدارس، با وجود ورود دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به موضوع، هیچ یک از دستگاه‌های متولی و مسئولین دلیل مشخصی برای مسمومیت دانش‌آموزان اعلام نکرده‌اند و عامل مسمومیت همچنان در ابهام است.

فضای فعلی کشور با نوسان شدید قیمت ارز همراه است و اپوزیسیون همزمان بر همراستا شدن اعتراضات اجتماعی-فرهنگی با مشکلات اقتصادی تلاش می‌کند.

برخی افراد و جریان‌ها همراستا با اپوزیسیون تلاش دارد با ادعای دروغین مذهبی بودن عاملین اجرای عملیات مسمومیت‌ها، جمهوری اسلامی را دشمن زنان و دختران جلوه دهد و در دوران پسا آشوب و در زمانی که آشوب خیابانی به اهداف خود نرسیده، از مسمومیت‌های سریالی که هنوز عوامل یا دلایل آن مشخص نشده است، عامل جدیدی برای ایجاد نفرت نسبت به جمهوری اسلامی و مذهب فراهم کند. این جریان‌ها تلاش می‌کنند همانند آنچه که اندیشکده‌های آمریکایی پیشنهاد کرده‌اند، «جرقه بزرگی» فراهم کنند تا آشوب خیابانی مجددا آغاز شود.

 تعلل، ابهام و فضای مسموم ایجاد شده همانند فضای بعد از بستری شدن مهسا امینی در بیمارستان و عدم اطلاع‌رسانی به موقع فراجا است و می‌تواند با تحریک جریان‌های داخلی و خارجی همانند «جرقه بزرگ» مورد نظر اندیشکده‌های آمریکایی عمل کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها