کد خبر: 599412
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۶:۰۰:۴۵
| |

روزنامه ابتکار:

هر دو جناح سیاسی مقصر وضع فعلی‌اند

روزنامه ابتکار نوشت: منتقدان دولت قبلی، گرانی‌های بی‌سابقه در دولت فعلی را محصول توئطه خارجی می‌دانند در حالی که گرانی در دولت قبل را محصول بی تدبیری می‌دانستند، در عین حال منقدان دولت فعلی نیز فراموش کرده‌اند که در دولت قبل هم گرانی کالاهای اساسی کم سفره مردم خالی نکرد.

هر دو جناح سیاسی مقصر وضع فعلی‌اند
کد خبر: 599412
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۶:۰۰:۴۵

روزنامه ابتکار با انتقاد از دولت فعلی و سابق و حامیان آنها، مقصر گرانی‌ها و وضعیت اقتصادی فعلی کشور را هر دو جناح سیاسی کشور معرفی و تاکید کرده که از این دعواها چیزی نصیب مردم نمی‌شود.

به گزارش ابتکار، این روزها بالا رفتن قیمت ارز و کالاهای اساسی دعوای جناح های سیاسی بر سر دلایل گرانی‌ها و البته تقصیرها بالا برده است. منتقدان دولت قبلی، گرانی‌های بی‌سابقه در دولت فعلی را محصول توئطه خارجی می دانند در حالی که گرانی در دولت قبل را محصول بی تدبیری می دانستند، در عین حال منقدان دولت فعلی نیز فراموش کرده‌اند که در دولت قبل هم گرانی کالاهای اساسی کم سفره مردم خالی نکرد. به نظر می رسد نتیجه این دعوای بی حاصل برای سفره مردم هیچ است.

این روزنامه با بیان این مقدمه نوشته است: از دل این دعواها چیزی نصیب مردم نمی شود در حالی که چشم‌انداز اقتصادی جز انتظارات تورمی و داغ شدن پول چیز تازه‌ای ندارد. در عین حال مردم دچار اضطراب برای ورود به سال جدید هستند در حالی که نمی‌دانند آیا قدم در بی پولی مضاعف خواهند شد و همچنان باید به دنبال افزایش قیمت‌ها بدوند، در حالی که حال روحی مناسبی از سایر حوزه های اجتماعی هم ندارند؟ در مجموع به نظر می رسد تنها راه عبور از این وضعیت بازگشت به خرد جمعی حاصل از عقلانیت است حتی اگر نیاز باشد از هرچه افکار شعار زده است عبور کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها