کد خبر: 599143
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۲۱:۰۰:۵۶
| |

مرور تیترهای کیهان علیه روحانی در روزنامه هم‌میهن:

روزگاری که حمله به دولت آزاد بود + تصویر

روزنامه هم میهن نوشت: در حالی کیهان انتشار اخبار ناامیدکننده را از مصادیق همگام بودن با دشمن دانسته که نگاهی به گذشته‌ای که چندان هم دور نیست، بیان‌کننده نکات مشخصی درباره نقد و نقدپذیری از سوی این روزنامه و روزنامه‌های مشابه آن است.

روزگاری که حمله به دولت آزاد بود + تصویر
کد خبر: 599143
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۲۱:۰۰:۵۶

روزنامه هم میهن در گزارشی با مروری بر تیترهای روزنامه‌های اصولگرا در دولت حسن روحانی، به گزارش اخیر روزنامه کیهان با عنوان «تحریریه روزنامه‌های زنجیره‌ای یا شعبه رسانه‌های بیگانه؟» پاسخ داده است و تصاویر صفحه اول این روزنامه‌ها در ۸ سال حضور روحانی در پاستور را منتشر کرده است. این روزنامه گزارش خود را با عنوان «روزگار آزادی حمله به دولت» منتشر کرده است.

به گزارش هم میهن، کیهان در حالی در گزارش روز چهارشنبه خود از انتشار اخبار ناامیدکننده به‌عنوان یکی از مصادیق همگام بودن با دشمن از سوی رسانه‌های منتقد عملکرد دولت سیزدهم سخن گفته و سعی کرده است به نوعی خط ممنوعیت بر انتقاد از سیاست‌ها و عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان دولت محبوب آنها وارد کند و در مقام دفاع از توقیف و برخورد با مطبوعات منتقد دولت سیزدهم برآید که نگاهی به گذشته‌ای که چندان هم دور نیست، بیان‌کننده نکات مشخصی درباره نقد و نقدپذیری از سوی این روزنامه و روزنامه‌های مشابه آن است.

هم میهن

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها