احمد مازنی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

یک قطب در داخل جمهوری اسلامی را در چنگال خود گرفته است

احمد مازنی گفت: یک قطب در داخل وجود دارد که جمهوری اسلامی را داعش‌گونه در چنگال خود گرفته و فرصت گفتگو، اصلاح و بازنگری در قانون اساسی را در اختیار گرفته است.

یک قطب در داخل جمهوری اسلامی را در چنگال خود گرفته است
کد خبر: 598817
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۱۰:۵۰:۱۲

احمد مازنی در کنگره حزب مردم سالاری در ابتدای صحبت‌های خود پیام رئیس جمهور دوره اصلاحات را قرائت کرد و در ادامه گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه تبریک عرض می‌کنم به کسانی که از کربلا می‌آیند می‌خواهم عرض کنم تاریخ را از آخر به اول نخوانند و عاشوراپژوهانه مکتوب اباعبدالله را مطالعه کنند. چقدر امام سوم شیعیان برای جلوگیری از جنگ تلاش کرد و اگر نگویم بیشتر از رهبران صلح طلب دنیا به عنوان یکی از انسان‌های نیک و صاح‌جو نهایت تلاش خود را برای برپایی صلح به کار گرفت اما در نهایت راهی جز مرگ و شهادت را انتخاب نکرد.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: امروز ما بر اساس انچه در واقعیت جامعه شاهد هستیم با دو قطب ارتجاعی مواجه هستیم. یک قطب کوتوله‌های سیاسی هستند که کاسه گدایی را برای آزادی ایران از نظام سلطه مطالبه می‌کنند. امروز کسی که باید برای ۲۸ مرداد فراخوان دهد برای ۲۲ بهمن فراخوان می‌دهد.

مازنی اظهار داشت: در مقابل این قطب، یک قطب داعش گونه در داخل وجود دارد که جمهوری اسلامی را داعش گونه را در چنگال خود گرفته و فرصت گفتگو، فرصت مطالعه در اصول متعدد قانون اساسی، فرصت اصلاح بازنگری در قانون اساسی، فرصت زندگی آزاد را و همچنین مظلومیت نظام جمهوری اسلامی در اختیار گرفته است و امیدواریم به این دو  قطب‌ به ویژه قطب داخلی این عقلانیت را بدهد که جهل آن را برطرف کرده و زمینه را برای پذیرش خیرخواهی مردم را فراهم کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها