کد خبر: 598565
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۱۹:۴۰:۵۷
| |

حمله روزنامه کیهان به رسانه‌های اصلاح‌طلب؛ جرقه اغتشاشات را زدند اما جمهوری اسلامی مدارا کرد!

روزنامه کیهان نوشت: جرقه اغتشاشات پاییز امسال با اسم رمز مهسا امینی توسط خبرنگاران این روزنامه‌ها ایجاد شد.برخوردی که از سوی حاکمیت با آنها صورت گرفته است (با کشورهای دیگر) مقایسه شود تا روشن گردد جمهوری اسلامی چه میزان مدارا و سعه‌صدر روا داشته است.

حمله روزنامه کیهان به رسانه‌های اصلاح‌طلب؛ جرقه اغتشاشات را زدند اما جمهوری اسلامی مدارا کرد!
کد خبر: 598565
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۱۹:۴۰:۵۷

روزنامه کیهان امروز در گزارش تیتر یک خود، رسانه‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب را متهم به روشن کردن «آتش فتنه» کرد و با حمله به آنان به دلیل انتشار گزارش‌‌های انتقادی از وضعیت اقتصادی کشور، مدعی شد جمهوری اسلامی در برابر این رسانه‌ها مدارا و سعه‌صدر به خرج داده است.

آنطور که کیهان نوشته «روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات، همگام با دشمنان ملت، اکثر محتوای خود به‌ویژه عناوین صفحه اول را به انتشار خبرهای ناامیدکننده و برجسته‌‌سازی ضعف‌ها و مشکلات اختصاص داده‌اند. نکته دیگری که در بررسی محتوای روزنامه‌های مدعی اصلاحات به چشم می‌خورد، دفاع تمام‌قد از هر شخص و جریانی است که به شکلی در برابر حاکمیت قد علم کند! روزنامه‌های مدعی اصلاحات هر جمعیتی را که با نظام مخالف باشند، «مردم» می‌دانند و همواره تاکید دارند که صدای «مردم» را بشنوید! همچنین نباید فراموش کرد که جرقه اغتشاشات پاییز امسال با اسم رمز مهسا امینی توسط خبرنگاران این روزنامه‌ها ایجاد شد. نیلوفر حامدی خبرنگار روزنامه شرق و الهه محمدی خبرنگار روزنامه هم‌میهن که با گذاشتن ذره‌بین روی ماجرای فوت مرحومه امینی و انتشار اخبار و مصاحبه‌های تحریک‌آمیز‌، آتش فتنه را روشن کردند.»

روزنامه کیهان با بیان این مطالب نوشت: «با این اوصاف، ذهن‌های بی‌طرف و حق‌طلب بایستی قضاوت کنند که این رسانه‌‌‌ها مستحق چه نوع برخوردی از سوی حکومت هستند و رفتاری که تاکنون با آنها صورت گرفته است، چه نسبتی با استحقاق‌شان دارد؟ خوب است افراد دغدغه‌مند و اهل تحقیق، نمونه‌های مشابه اقداماتی که رسانه‌ها در سایر کشورها انجام داده‌اند و برخوردی که از سوی حاکمیت با آنها صورت گرفته است را بررسی و با داخل کشور مقایسه کنند تا روشن گردد جمهوری اسلامی چه میزان مدارا و سعه‌صدر در برابر برخی مطبوعات و رسانه‌ها روا داشته است.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها