کد خبر: 597712
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۸ ۱۷:۲۰:۳۶
| |

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح:

تحمیل اراده بر جوانان ممکن است جواب ندهد

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: گفتمان ما با جوانان امروز باید متناسب با ذوق سلیقه شان باشد، با تجربه‌ها نباید از نسل جوان فاصله بگیرند.

تحمیل اراده بر جوانان ممکن است جواب ندهد
کد خبر: 597712
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۸ ۱۷:۲۰:۳۶

سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های مهم ما در حوزه جنگ نرم و جنگ شناختی و کار در حوزه فضایی مجازی است که ۴۴ قرارگاه در این زمینه فعالیت دارند. در سطح راهبردی این مجموعه‌ها در ۴۲۰ شهر کشور، اقدامات لازم در فضای مجازی را به صورت فعال انجام می‌دهند.

به گزارش مهر، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: این ستاد در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنر و سایر حوزه‌های اثرگذار در جنگ نرم فعالیت می‌کند که یک بخش آن رسانه و تبلیغات دفاعی است. نمی‌شود همه این‌ها را در حوزه فرهنگی و تبلیغات دفاعی تعریف کرد، این کار بسیار گسترده و بسیار موثر است. یکی از مهم‌ترین مسائلی که کشور ما به آن نیاز دارد موضوع فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: من گلایه می‌کنم از دستگاه‌های فرهنگی کشور که خیلی ساده به مسولیتشان نگاه می‌کنند، از کمیسیون فرهنگی مجلس گرفته تا شورای انقلاب فرهنگی، سازمان‌ها و نهادهایی که مسئولیت دارند و غافل هستند از اینکه یک هجوم همه جانبه از سراسر جهان و کشورهای که با ما دشمنی دارند مثل آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم جعلی صهیونیستی که ما آن را کشور نمی‌دانیم، و ایادی‌شان، سازمان‌های منافقین، سلطنت طلب‌ها، همه دست به دست هم داده‌اند تا یک هجوم همه جانبه به فرهنگ دینی و ملی ما داشته باشند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: گفتمان ما با جوانان امروز باید متناسب با ذوق سلیقه شان باشد، با تجربه‌ها نباید از نسل جوان فاصله بگیرند، جوانان پر انرژی عاقلی که خیلی انقلابی هستند، باید به این چشم به جوانان نگاه کنیم، بعد متوجه می‌شویم نیاز جوان ما چقدر است، تحمیل اراده بر جوانان ما بر هر شکلی ممکن است جواب ندهد.

شکارچی گفت: نیازهای جوان امروز را بشناسیم و مرتب آسیب شناسی کنیم، بعد براساس آسیب شناسی و نیاز سنجی که کردیم و بعد از اینکه آن گفتمانی که با جوانان باید داشته باشیم را شناسایی کردیم، براساس این آسیب شناسی و نظرسنجی عمل کنیم وگرنه ممکن است به خطا برویم و جوانان از دست بدهیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها