کد خبر: 597019
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۲۰:۰۰:۳۷
| |

رئیس سازمان اطلاعات استان تهران:

مگر بود و نبود جمهوری اسلامی دست سیاستمداران غربی است؟

رئیس سازمان اطلاعات استان تهران گفت: مگر بود و نبود جمهوری اسلامی دست سیاستمداران غربی است که می‌خواهید با آن‌ها مذاکره کنید؟ چه مقطعی بوده که آن‌ها نخواسته باشند نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند؟

مگر بود و نبود جمهوری اسلامی دست سیاستمداران غربی است؟
کد خبر: 597019
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۲۰:۰۰:۳۷

رئیس سازمان اطلاعات استان تهران در دومین نشست تخصصی مشترک سالیانه مدیران استان و حراست دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه اما دشمن از هدف خود کوتاه نخواهد آمد و از تمام فرصت‌های خود در آینده استفاده خواهد کرد، گفت: تا زمانی که در مسیر ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی هستیم ما خواهیم توانست از توطئه‌های آن‌ها عبور کنیم.

به گزارش فارس، وی همچنین با اشاره به نشست سران «به اصطلاح» اپوزیسیون در دانشگاه جرج تاون آمریکا طی روزهای گذشته، اظهار کرد: پیام این افراد این بود که ما در کنفرانس امنیتی مونیخ با سیاستمداران غربی برای براندازی جمهوری اسلامی گفت‌وگو خواهیم کرد؛ در حالی که باید به آن‌ها گفت مگر بود و نبود جمهوری اسلامی دست سیاستمداران غربی است که می‌خواهید با آن‌ها مذاکره کنید؟ چه مقطعی بوده که آن‌ها نخواسته باشند نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند؟

رئیس سازمان اطلاعات استان تهران در پایان با تأکید بر اینکه باید بازنگری مجددی داشته باشیم تا به ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بازگردیم، تصریح کرد: باید دست مردمی که در این شرایط آمدند را ببوسیم، باید بازنگری در ساز و کارها داشته باشیم و رویکردهای جدیدی مبتنی بر ارزش‌های اصیل انقلاب اتخاذ کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها