کد خبر: 596856
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۲۱:۴۰:۴۰
| |

انتقاد روزنامه از عملکرد شهردار تهران؛

نصف تهران هم زیر برف مدفون شود زاکانی شهردار می‌ماند!

روزنامه آفتاب یزد نوشت: علیرضا زاکانی به دلایل جناحی/سیاسی شهردار تهران شده نه دلایل فنی و تخصصی. بنابراین تا وقتی آن دلایل جناحی / سیاسی برقرار باشد علیرضا زاکانی حتی اگر نصف تهران در برف مدفون شود نیز شهردار تهران باقی می‌ماند.

نصف تهران هم زیر برف مدفون شود زاکانی شهردار می‌ماند!
کد خبر: 596856
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۲۱:۴۰:۴۰

روزنامه آفتاب یزد از عملکرد علیرضا زاکانی در شهرداری تهران انتقاد کرده و نوشته تا زمانی که رییسی در پاستور باشد حتی اگر نصف تهران هم زیر برف مدفون شود زاکانی شهردار باقی می‌ماند!

به گزارش آفتاب یزد، صرفنظر از اینکه عملکرد علیرضا زاکانی یار کمکی ابراهیم رئیسی در مناظره‌های انتخاباتی در سمت شهرداری تهران مطلوب بوده یا خیر، شواهد و قرائن نشان می‌دهد انتقادها از عملکرد وی کوچکترین تاثیری ندارد و او و همکاران‌اش به مسیر خود ادامه می‌دهند. بطوریکه وقتی تقریبا تمام رسانه‌ها حتی صدا وسیما در حال انتقاد از رفتار شهرداری تهران در روزهای برفی بودند آقای شهردار با طیب خاطر در شهر دیگری برای سخنرانی حضور داشت و شب همان روز هم برای اختتامیه جشنواره فجر به تهران بازگشت.دلیل این مهم هم یک نکته بیشتر نیست. علیرضا زاکانی به دلایل جناحی/سیاسی شهردار تهران شده نه دلایل فنی و تخصصی. بنابراین تا وقتی آن دلایل جناحی / سیاسی برقرار باشد علیرضا زاکانی حتی اگر نصف تهران در برف مدفون شود نیز شهردار تهران باقی می‌ماند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: اجازه دهید روشن‌تر این موضوع را بیان کنم. به عبارت ساده ارتباط معناداری میان ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی و شهرداری زاکانی وجود دارد. فلذا تا وقتی رئیسی در پاستور است زاکانی نیز در بهشت بسر می‌برد. چرا که یکی از دلایل پیروزی ابراهیم رئیسی پشتیبانی بی‌چون و چرای زاکانی از وی در مناظره‌های انتخاباتی بوده است. بنابراین حداقل تا پایان دوره نخست ابراهیم رئیسی در ریاست جمهوری، علیرضا زاکانی نیز در شهرداری حضور خواهد داشت. از همین رو است که عرض می‌کنم شدت و حدت انتقادها تاثیری در جایگاه وشان حضور زاکانی در شهرداری تهران ندارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها