کد خبر: 596594
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۷:۲۰:۵۵
| |

دفاع جمیله کدیور از بیانیه خاتمی؛ واقع‌گرایانه و حلال مشکلات است

بیانیه خاتمی کاملا واقعگرایانه و حلال بسیاری از مشکلات کشور است

جمیله کدیور تاکید کرد: قدر سرمایه‌های ملی کشور را تا دیرتر نشده است، بدانیم؛ به جد بر این باورم که بیانیه سیدمحمد خاتمی، رئیس‌جمهوری سابق و رویکرد اصلاح‌گرانه‌اش، کاملا واقعگرایانه و حلال بسیاری از مشکلات جاری کشور است.

دفاع جمیله کدیور از بیانیه خاتمی؛ واقع‌گرایانه و حلال مشکلات است
کد خبر: 596594
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۷:۲۰:۵۵

 جمیله کدیور با اشاره به فعالیت اپوزسیون داخل و خارج از کشور هشدار داده که تا دیر نشده قدر سرمایه‌های ملی کشور را بدانند و سپس به بیانیه محمد خاتمی اشاره کرده و آن را واقعگرایانه و حلال مشکلات دانسته است. 

به گزارش اطلاعات، جمیله کدیور نوشت: حال با توجه به تغییرات اپوزیسیون در خارج و داخل، جای آن دارد این سئوال از برخی از دست اندرکاران نظام پرسیده شود که آیا زمان تغییر در نوع رویکرد و عملکرد دفعی و حذفی شما فرا نرسیده است؟ یا قرار است اقدامی که ۴۴ سال اپوزیسیون در انجام آن موفق نبوده، با بی درایتی افرادی که ناتوانی شان در اداره أمور مبرهن است و اقداماتشان در بسیاری موارد در تعارض جدی با آرمانهای انقلاب ۵۷ بوده است، رخ دهد؟

او سپس تاکید کرد: در پایان، با تاکید بر اینکه قدر سرمایه های ملی کشور را تا دیرتر نشده است، بدانیم؛ به جد بر این باورم که بیانیه سید محمد خاتمی، رئیس جمهوری سابق و رویکرد اصلاح گرانه اش، کاملا واقعگرایانه و حلال بسیاری از مشکلات جاری کشور است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها