تذکر روزنامه اطلاعات به مسئولان:

اگر فکر می‌کنید حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یعنی گلایه ندارند، سخت در اشتباهید

روزنامه اطلاعات نوشت: اگر گمان کنیم که این ملت حتی بخشی که در راهپیمایی‌های سراسر کشور حضور پیدا کردند، مشکلی ندارند و یا گلایه‌ای، سخت در اشتباهیم و اگر بخواهیم همه این نمایش حضور هوشیارانه مردم را به حساب تأیید عملکرد خود در نظام حکمرانی بگذاریم، آن هم اشتباه است.

اگر فکر می‌کنید حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یعنی گلایه ندارند، سخت در اشتباهید
کد خبر: 596593
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۷:۴۰:۳۸

روزنامه اطلاعات با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرده که هیچ مسئولی نباید این حضور را به معنای تایید عملکرد خود بداند و اگر فکر می‌کنند مردم گلایه ندارند، سخت در اشتباهند.

به گزارش اطلاعات، حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمایش اتحاد این ملت است که ما و انقلاب و نظام و کشور بیش از هر هنگام و هنگامه دیگری بدان نیازمندیم. نکته مهم آن است که این نمایش حضور، به هیچ جریان و دسته و گروهی وامدار نیست. هیچ تسویه‌حسابی هم با هیچ بخش دیگری از جامعه به حساب نمی‌آید؛ همه در زیر سایه پرچم سه رنگ و خوش‌رنگ کشور و در سایه نظام اسلامی، یک سودا در سر داریم و آن سربلندی این سرزمین است.

روزنامه اطلاعات در ادامه تاکید کرده است: شکرانه این حضور، بی‌تردید، خدمت گسترده به این مردم خوب است. شکرانه آن، واکاوی ضعف‌ها و تلاش در راستای اصلاحات و تغییر روش‌هایی است که هر چه بیشتر امیدواری و اعتماد را در مردمان این سرزمین تقویت کند. اگر گمان کنیم که این ملت حتی بخشی که در راهپیمایی‌های سراسر کشور حضور پیدا کردند، مشکلی ندارند و یا گلایه‌ای، سخت در اشتباهیم و اگر بخواهیم همه این نمایش حضور هوشیارانه مردم را به حساب تأیید عملکرد خود در نظام حکمرانی بگذاریم، آن هم اشتباه است. وظیفه کارگزاران پس از هر نمایش غیرتمندانه‌ای به مراتب سخت‌تر از گذشته خواهد بود. هیچکس غره نمی‌شود که با نمایش حضور مردم در صحنه، آن را به معنای تأیید خود و عملکرد خود بگذارد و از اصلاحاتی که برای اعتلا و پیشرفت کشور ضروری است، غفلت کند.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها