سردار فلاح زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

صدام اقرار کرده بود که اگر ارتش شاه مقابل من بود، یک ماهه ایران را فتح می‌کردم

از زمان هخامنشیان تا دوران پهلوی در مجموع ۱۵ سد ساخته شده بود ولی امروز در دانش و ساخت سد جایگاه سوم جهان را داریم

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: صدام در بازجویی‌هایش در پایان حکومتش بر عراق اقرار کرده است که «اگر ارتش شاه مقابل من بود، من یک ماهه آن‌ها را شکست می‌دادم و کل ایران رو فتح می‌کردم.

صدام اقرار کرده بود که اگر ارتش شاه مقابل من بود، یک ماهه ایران را فتح می‌کردم
کد خبر: 596507
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۱۳:۳۵:۲۸

سردار محمدرضا فلاح زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه امروز شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در جمع راهپیمایان یزدی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، از حضور برشکوه مردم دارالعباده در این مناسبت قدردانی و اظهار کرد: برای این که با ارزشهای انقلاب بیشتر آشنا شویم باید گریزی به تاریخ بزنیم.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از گفت و گوی سردار فلاح زاده را درادامه می خوانید:

  • شیعیان افغانستان، سوریه، لبنان و عربستان و دیگر کشرها تا قبل از انقلاب اسلامی در کجای تاریخ و جغرافیای جهان بودند اما با خدمتی که امام به شیعه کرد امروز شیعه در جای جای جهان سربلند و در برابر کفر و شرک و ظلم قد علم کرده است.
  • کسانی که دم از ایران و ملی و ملی گرایی می‌زنند و به دورغ وطن وطن می‌کنند چرا در دوره قاجاریه و حکومت ننگین پهلوی این خدمات را به کشورشان ارائه نکردند.
  • زمانی که اروپا و امریکا به انرژی هسته‌ای دست یافت، اسلحه برنوی رضا شاه و محمدرضا شاه هم وارداتی بود، از زمان هخامنشیان تا دوران پهلوی در مجموع ۱۵ سد و بند در کشورمان آنهم با خارج کردن ارز این مملکت ساخته شده بود ولی امروز در دانش و ساخت سد جایگاه سوم جهان را داریم و بیش از ۱۰۰ سد را تمام کرده و همین تعداد را نیز در دست اجرا داریم.
  • بنا بر اعلام مرکز آمارهای جهانی، ایران در عرصه علمی از میان ۲۳۶ کشور جهان، رتبه شانزدهم پیشرفت را دارد و به برکت اسلام، آموزه‌های دینی و رهبری ولایت فقیه در منطقه جایگاه نخست علم پزشکی و در جهان مرتبه پانزدهم را دارد، در دانش هسته ای رتبه هشتم و در علم هوا و فضا رتبه سازدهم را در اختیار دارد.
  • صدام در بازجویی‌هایش در پایان حکومتش بر عراق اقرار کرده است که «اگر ارتش شاه مقابل من بود، من یک ماهه آن‌ها را شکست می‌دادم و کل ایران رو فتح می‌کردم» ولی در دوران دفاع مقدس و در برابر ملت غیور ایران ۱۴ کشور مستقیم درگیر جنگ شدند و صدام را حمایت کردند ولی هنگامی که شکست خوردند، سه جنگ را در اطراف ایران برای ایجاد تنش در کشور راه انداختند و بعد ناتوی فرهنگی و سپس تحریم اقتصادی را اعمال کردند و در نهایت جنگ شناختی و در ماههای اخیر جنگ ترکیبی را رقم زدند.
  • دشمن در ماه‌های اخیر در کشور بحران سازی کرد، با این حال تنها چند ده هزار نفر از جمعیت ۹۰ میلیونی ایران اسلامی به انها پاسخ مثبت دادند و عمده ملت ایران به آنها جواب نه دادند و مشت محکی را به دهان امریکا و دشمنان نیابتی کشورمان زدند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها