هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره خطاهای شیوه حکمرانی حاکمان در ۴۴ سال گذشته؛ با لغزش‌های مکرر، راه را گم کردیم

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با لغزش‌های مکرر در مسیر، راه را گم کردیم. بدون شک این وضعیت، حاصل به فراموشی سپردن عدالت، قانون‌‌گریزی، اخلاق‌ستیزی، منفعت‌طلبی، نفرت ‌پراکنی‌ها، سیاست ‌بازیها و حرکت‌های ضدفرهنگی بود که در ۴۴ سال گذشته در شیوه حکمرانی حاکمان ایجاد شد.

هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره خطاهای شیوه حکمرانی حاکمان در ۴۴ سال گذشته؛ با لغزش‌های مکرر، راه را گم کردیم
کد خبر: 596223
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی به مسئولان درباره خطاهای شیوه حکمرانی حاکمان در ۴۴ سال گذشته هشدار داد و اذعان کرد: با لغزش‌های مکرر، راه را گم کردیم.

به گزارش جمهوری اسلامی، راه درست اینست که با بازبینی‌های مناسب و نوسازیهای شایسته، از این انقلاب حفاظت کرده و اجازه ندهیم صاحبان اصلی انقلاب از مشارکت در اداره کشور باز بمانند. با زاویه گرفتن‌های ریز و درشت از اهداف و لغزش‌های مکرر در مسیر، راه را گم کردیم و امروز در این وادی قرار گرفتیم.

این روزنامه سپس یادآور شده است: بدون شک این وضعیت، حاصل به فراموشی سپردن عدالت، قانون‌ گریزی، اخلاق ستیزی، منفعت ‌طلبی، نفرت ‌پراکنی‌ها، سیاست ‌بازیها و حرکتهای ضدفرهنگی بود که در ۴۴ سال گذشته در شیوه حکمرانی حاکمان ایجاد شد و این انقلاب را از طراوت مورد انتظار انداخت و اکنون هم راه درست اینست که با بازبینی‌های مناسب و نوسازیهای شایسته، از این انقلاب حفاظت کرده و اجازه ندهیم صاحبان اصلی انقلاب از مشارکت در اداره کشور باز بمانند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها