کد خبر: 594803
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۲:۵۳:۲۶
| |

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه:

جهان، جهان مبارزه حق و باطل است؛ ما هم برحق هستیم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جنگ امروز در ورای مرزهای زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است. امروز هیچ میدانی برای پیروزی دشمن وجود ندارد. پس ساکت ننشینید زیرا آنها دروغ می‌بافند و جهان، جهان مبارزه حق و بطل است اما ما برحق هستیم.

جهان، جهان مبارزه حق و باطل است؛ ما هم برحق هستیم
کد خبر: 594803
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۲:۵۳:۲۶

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج طی سخنانی اظهار داشت: برخی از لحظات تاریخ امتدادی ابدی دارند و امتداد زنده ای از یک حقیقت هستند.

وی افزود: این وقایع فراتر از مرزهای زمان حرکت می‌کنند و تاریخ نخواهد توانست بر چهره آنها غبار فراموشی بنشاند. امروز از همان روزهای الهی است؛ وقتی امام بعد از 15 سال تبعید به وطن بازگشت نقشه جامع یک انقلاب شکوهمند در عالم رقم خورد.

به گزارش تسنیم، بخش هایی از گفت و گوی سردار سلامی را در ادامه می خوانید:

  • با پیروزی انقلاب هویت جدیدی در جهان اسلام با محوریت ایران شکل گرفت اما این پایان ماجرا نبود و چون ضلع جدیدی به قدرت جهانی افزوده شده بود برای آمریکا قابل تحمل نبود که بزرگترین دارایی منطقه‌ای خود را از دست بدهد و لذا آنها در قبال این پدیده بی تفاوت نبودند.
  • از زمان پیروزی انقلاب تا کنون دنیای استکبار تمام تلاش خود را برای بازگشت به تاریخ این کشور قرار داده است. آنها نمی‌توانند ایران را به عنوان یک قدرت بزرگ بپذیرند. از کودتای نظامی تا طرح های تجزیه طلبانه و یک جنگ بزرگ جهانی علیه ملت ایران آغاز شد اما همه آنها با پیروزی ملت ایران روبرو شد.
  • پس از ارتحال امام بیرق هدایت امت در دست جانشینی صالح قرار گرفت و نیابت امام زمان بر عهده شخصیتی قرار گرفت که بیش از سه دهه است در بحران های جهانی سفینه نجات این امت است. هنر این مرد بزرگ که امروز ما توفیق سربازی او را داریم این بود که اجازه نداد کشور در هیچ خاکریزی عقب نشینی کند. بدست او تهاجم رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن پاسخ داده شد و هیچ کس میدان را ترک نکرد. فشارها اضافه شد و جوانان به میدان آمدند و از تحریم فرصتی برای ایجاد قدرت اقتصادی ایران ساختند.
  • عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهرهای امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرزهای زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است. امروز هیچ میدانی برای پیروزی دشمن وجود ندارد. پس ساکت ننشینید زیرا آنها دروغ می‌بافند و جهان، جهان مبارزه حق و بطل است اما ما برحق هستیم و با جهان صادقانه صحبت می‌کنیم.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها