کد خبر: 594102
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۱۷:۴۵:۳۹
| |

اعتراض روزنامه دولت به مواضع امام جمعه زاهدان؛ عبدالحمید از زبان جریان غربگرا و سکولار حرف می‌زند که قابل‌قبول نیست!

روزنامه ایران نوشت: تأکید بر مواضعی که پیش‌تر، جامعه ایرانی آنها را از زبان جریانات غربگرا و سکولار می‌شنید و اینک نیز از تریبون‌های خارج کشور می‌شنود، از یک عالم دین غیرقابل قبول می‌باشد.

اعتراض روزنامه دولت به مواضع امام جمعه زاهدان؛ عبدالحمید از زبان جریان غربگرا و سکولار حرف  می‌زند که قابل‌قبول نیست!
کد خبر: 594102
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۱۷:۴۵:۳۹

روزنامه ایران به مطالبی که از سوی مولوی عبدالحمید در نمازجمعه‌های زاهدان مطرح می‌‌شود، اعتراض کرده و آنها را غیرقابل قبول دانسته است. 

به گزارش ایران، پس از ماجرای تلخ 8 مهر، با وجود اعزام نماینده رهبری به استان و عزل مسئولان نیروی انتظامی استان و دستگیری مجرمان، ولی جناب مولوی، پس از آن، به همراهی با جنبش غربی موسوم به «زن زندگی آزادی» پرداخت و اظهارنظرهایی را که پیش‌تر توسط جریانات غربگرا و سکولار مطرح می‌شد ایراد کرد. اینکه یک روحانی اهل سنت و رئیس حوزه علمیه، برخلاف نظر همه علمای اهل سنت از بهاییان دفاع نماید و اخیراً هم به صلح مردم فلسطین با حکومت اسرائیل(!) تأکید کند امری خلاف رویه علمای اهل سنت در سراسر جهان خصوصاً ایران‌زمین بوده است. گرچه ایشان برخی انتقادات بجا نیز مطرح می‌کنند که نباید آنها را نادیده گرفت ولی تأکید بر مواضعی که پیش‌تر، جامعه ایرانی آنها را از زبان جریانات غربگرا و سکولار می‌شنید و اینک نیز از تریبون‌های خارج کشور می‌شنود، از یک عالم دین غیرقابل قبول می‌باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها